DreptOnline.ro, portal juridic, stiri, legislatie, raspunsuri juridice
Comunitate juridica online: DreptOnline.ro   AvocatRomania.ro   Avocat-Divort.ro   Avocat-Partaj.ro  


Intreaba un avocat

Sitemap

Comunitate
Home
Resurse
Tribuna
Jurisprudenta
Stiri
Dezbateri
Cariere
Comunitate
Dictionar juridic
Carti juridice
Evenimente

Monitorul Oficial
Monitorul Oficial
Arhiva Monitor

Raspunsuri juridice
Intreaba un avocat
Raspunsuri juridice
Arhiva raspunsuri

Traducatori
Cautare
Lista

Utile
Decizii RIL si NC
Hotarari CEDO
Informatii utile
Avocat
Legislatie
Legislatie pag 2
Divortul
Divort din strainatate
Personalitati
Interviuri
Modele cereri
Istorie
Adrese utile
Institutii
Curs valutar BNR
Calculator TVA
Verificare IBAN

Interactiv
Teste grila
Confruntare
Jurist vs Jurist
Dezbateri spete
Argumente
Jocul mintii
Test cunostinte
Fise tari
Afla profesia

User
Contact
Newsletter
Login
Inregistrare
Echipa DreptOnline
Linkuri
English


Login | Intreaba un avocat | Recomanda | Discutii |
Carti juridice Recursuri in interesul legii | Exceptii de neconstitutionalitate
   

Detaliu stire


Cautare stiri:    


Ministrul Transporturilor: Reducerea retelei de cale ferata va fi realizata numai dupa epuizarea tuturor posibilitatilor de rentabilizare
05-06-2015
Sursa: Agerpres

------------------
Reducerea retelei de cale ferata va fi realizata numai dupa ce vor fi epuizate toate posibilitatile de rentabilizare a acesteia, in conditiile in care exista o tendinta evidenta in toate statele membre UE fata de acest sistem de transport, a declarat ministrul Transporturilor, Ioan Rus, dupa discutiile avute joi, la Bruxelles, cu Violeta Bulc, comisar european pentru Transporturi.

"Comisarul european pe Transporturi a recomandat Romaniei ca in strategia de dezvoltare a infrastructurii feroviare sa acorde atentie potentialului maxim de dezvoltare a acestui tip de transport, iar reducerea retelei de cale ferata sa fie judicios realizata, numai dupa ce au fost epuizate toate celelalte posibilitati de rentabilizare a acesteia", a declarat Ioan Rus intr-un comunicat remis AGERPRES.

Subiectele de discutiile dintre cei doi oficiali au vizat, in principal, Master Planul General de Transport, dar au fost abordate si teme de actualitate ale politicii de transport la nivelul Uniunii Europene.

Ministrul Transporturilor, Ioan Rus, a dat asigurari ca Master Planul General de Transport respecta in totalitate reteaua TEN-T Core si Comprehensive, iar apoi, in prioritizarea proiectelor este luat in calcul interesul national, care inseamna nevoia de interconectivitate a regiunilor istorice ale tarii.

La randul sau, Violeta Bulc a subliniat ca la nivelul Uniunii Europene accentul va fi pus in viitor pe transportul feroviar si a vorbit de o orientare strategica a Uniunii Europene spre caile ferate, dat fiind potentialul acestui tip de transport in intreaga Europa. Ea a transmis autoritatilor romane ca in strategia de dezvoltare a cailor ferate sa fie analizate nu doar date de trafic si date economice, ci sa se tina cont si de eventuale evolutii si dezvoltari ale cailor ferate.

Potrivit ministrului Ioan Rus, autoritatile romane sunt constiente de importanta transportului feroviar si de faptul ca viitorul apartine cailor ferate, in conditiile in care exista o tendinta evidenta in toate statele membre UE. In plus, oficialul roman considera ca dezvoltarea corespunzatoare a retelei de cale ferata va potenta dezvoltarea proiectelor navale si aeriene din Master Planul General de Transport si va da greutate dezvoltarii Portului Constanta.

Conform Master Planului General de Transport, in urma dezbaterilor publice, in sectorul feroviar au fost propuse investitii pentru reabilitarea coridoarelor feroviare (3.219 km), dar si investitii pentru reabilitarea unor cai ferate cu potential economic (1.131 km Linia industriei auto, Linia cerealelor, Linia Carbunelui).

De asemenea, au fost propuse pentru electrificare toate sectoarele de cale ferata care apartin retelei TEN-T Core, in total 425 kilometri. S-a propus si implementarea unor sectoare de cale ferata de viteza sporita care sa conecteze principalele centre urbane din Romania, peste 1.000 de kilometri. In ultima varianta a Master Planului, se recomanda achizitionarea a 90 de bucati de material rulant locomotive, rame electrice si rame diesel.

Investitiile totale pentru sectorul feroviar se ridica la circa 19 miliarde de euro.







Buletinul Curtilor de Apel nr. 8-9/2015
Editura C.H. Beck

Detalii si comenzi
Pret lei: 32.927.97






Comentarii introduse

Fii primul care comenteaza - Login si formularul de mai jos, in cadrul acestei pagini


Introduce un comentariu


Nu poti introduce un comentariu nou
fara a fi inregistrat - Login




Echipa Redactorilor de stiri DreptOnline.ro:



Linkuri rapide
  • Pagina de stiri
  • Pagina principala




  • Termeni juridici, grupare tematica




    Vezi reducerile de azi la televizoare 4k.

    Aici gasesti cele mai noi si ieftine telefoane mobile



    Coordonator
    Magdalena Popeanga

    Website administrat de
    Alioth Software
    Politica de securitate
    Termeni si conditii
     RSS DreptOnline.ro - Canale RSS juridice
    47 useri online

    Useri autentificati: