DreptOnline.ro, portal juridic, stiri, legislatie, raspunsuri juridice
Comunitate juridica online: DreptOnline.ro   AvocatRomania.ro   Avocat-Divort.ro   Avocat-Partaj.ro  


Intreaba un avocat

Sitemap

Comunitate
Home
Resurse
Tribuna
Jurisprudenta
Stiri
Dezbateri
Cariere
Comunitate
Dictionar juridic
Carti juridice
Evenimente

Monitorul Oficial
Monitorul Oficial
Arhiva Monitor

Raspunsuri juridice
Intreaba un avocat
Raspunsuri juridice
Arhiva raspunsuri

Traducatori
Cautare
Lista

Utile
Decizii RIL si NC
Hotarari CEDO
Informatii utile
Avocat
Legislatie
Legislatie pag 2
Divortul
Divort din strainatate
Personalitati
Interviuri
Modele cereri
Istorie
Adrese utile
Institutii
Curs valutar BNR
Calculator TVA
Verificare IBAN

Interactiv
Teste grila
Confruntare
Jurist vs Jurist
Dezbateri spete
Argumente
Jocul mintii
Test cunostinte
Fise tari
Afla profesia

User
Contact
Newsletter
Login
Inregistrare
Echipa DreptOnline
Linkuri
English


Login | Intreaba un avocat | Recomanda | Discutii |
Carti juridice Recursuri in interesul legii | Exceptii de neconstitutionalitate
   

Detaliu stire


Cautare stiri:    


CE si tarile membre au ajuns la un acord, mai flexibil, privind controlul real al emisiilor poluante la autovehicule
29-10-2015
Sursa: Agerpres

------------------
Cele 28 de state membre si Comisia Europeana (CE) au ajuns miercuri la un acord privind parametrii de control al emisiilor autovehiculelor pe sosea, pentru a evita fraudele precum cea facuta de Volkswagen, acestia fiind insa mai flexibili fata de cei propusi de Executivul comunitar, relateaza agentia EFE.

Experti din statele membre si din CE au decis, in cadrul unei reuniuni a comitetului Tehnic al Vehiculelor cu Motor, ca autovehiculele vor putea depasi cu 110 %, pe sosea, limitele stabilite, fara a se considera infractiune, pe parcursul unei perioade tranzitorii, din septembrie 2017 (pentru modele noi) pana in septembrie 2019 (pentru toatele autovehiculele noi).

Ulterior, vor putea polua doar cu 50% peste limita fixata, de 80 miligrame de oxid de azot (NOx)/kilometru pentru masinile diesel, din ianuarie 2020, in cazul modelelor noi si ianuarie 2021 in cel al tuturor autovehiculelor noi, a explicat CE intr-un comunicat.

Cifrele stabilite sunt mai flexibile comparativ cu cele sustinute initial de Comisia Europeana. CE dorea o abordare graduala, cu o faza care sa se intinda din 2017 in 2018 si o alta din 2019 in 2020. In prima faza, autovehiculele ar fi putut sa depaseasca in trafic limitele stabilite de 1,6 ori, fara a se considera infractiune, adica cu peste 50%, in timp ce, in a doua faza, marja era redusa, la 1,2 ori.

In prezent, emisiile unor autovehicule ajung sa fie cu peste 400% superioare limitelor fixate, atunci cand se fac verificarile in trafic si nu in laborator, cum sunt probele utilizate in prezent la controalele pe care Volkswagen le-a trecut trucand motoarele.

Decizia a fost luata cu votul 'impotriva' al Olandei si cu abtinerea Republicii Cehe, au precizat surse diplomatice.

La reuniune, un grup de tari fara constructori auto, in frunte cu Danemarca, au cerut sa se adopte un nou tip de test de emisii, mai dur, pentru a restabili increderea consumatorilor, in timp ce altul, in frunte cu Germania, a militat pentru o decizie mai echilibrata.

Inainte de izbucnirea scandalului motoarelor diesel trucate de Volkswagen pentru a arata emisii poluante mai mici la probele de laborator, fata de cele din trafic, CE pregatea deja aceasta legislatie pentru a introduce obligatoriu testul pe sosea si in conditii reale de mers, care sa le completeze pe cele de laborator.







Etica in afaceri si responsabilitate sociala corporatista
Laura Potincu,Potincu Cristian

Detalii si comenzi
Pret lei: 36.931.37






Comentarii introduse

Fii primul care comenteaza - Login si formularul de mai jos, in cadrul acestei pagini


Introduce un comentariu


Nu poti introduce un comentariu nou
fara a fi inregistrat - Login




Echipa Redactorilor de stiri DreptOnline.ro:



Linkuri rapide
  • Pagina de stiri
  • Pagina principala




  • Termeni juridici, grupare tematica




    Coordonator
    Magdalena Popeanga

    Website administrat de
    Alioth Software
    Politica de securitate
    Termeni si conditii
     RSS DreptOnline.ro - Canale RSS juridice
    50 useri online

    Useri autentificati: