DreptOnline.ro, portal juridic, stiri, legislatie, raspunsuri juridice
Comunitate juridica online: DreptOnline.ro   AvocatRomania.ro   Avocat-Divort.ro   Avocat-Partaj.ro  


Intreaba un avocat

Sitemap

Comunitate
Home
Resurse
Tribuna
Jurisprudenta
Stiri
Dezbateri
Cariere
Comunitate
Dictionar juridic
Carti juridice
Evenimente

Monitorul Oficial
Monitorul Oficial
Arhiva Monitor

Raspunsuri juridice
Intreaba un avocat
Raspunsuri juridice
Arhiva raspunsuri

Traducatori
Cautare
Lista

Utile
Decizii RIL si NC
Hotarari CEDO
Informatii utile
Avocat
Legislatie
Legislatie pag 2
Divortul
Divort din strainatate
Personalitati
Interviuri
Modele cereri
Istorie
Adrese utile
Institutii
Curs valutar BNR
Calculator TVA
Verificare IBAN

Interactiv
Teste grila
Confruntare
Jurist vs Jurist
Dezbateri spete
Argumente
Jocul mintii
Test cunostinte
Fise tari
Afla profesia

User
Contact
Newsletter
Login
Inregistrare
Echipa DreptOnline
Linkuri
English


Login | Intreaba un avocat | Recomanda | Discutii |
Carti juridice Recursuri in interesul legii | Exceptii de neconstitutionalitate
   

Detaliu stire


Cautare stiri:    


Brandul de tara al Romaniei valoreaza 141 de miliarde de dolari, in crestere cu 11% comparativ cu 2014
13-10-2015
Sursa: Agerpres

------------------
Romania se situeaza si in acest an pe locul 48 intr-un clasament al primelor 100 de tari ca valoare a brandului de tara, la fel ca si in 2014, dar cu toate acestea valoarea brandului de tara al Romaniei a crescut cu 11% pana la 141 de miliarde de dolari, arata un studiu publicat luni de compania americana de consultanta Brand Finance.

Romania este devansata in acest clasament de tari precum Nigeria locul 41, Iran locul 46 sau Bangladesh locul 47, dar se situeaza in fata unor tari precum Ungaria locul 53, Grecia locul 59, Slovacia locul 60, Slovenia locul 62 sau Bulgaria locul 74.

La nivel global, Brand Finance sustine ca scandalul Volkswagen, care a sters 191 miliarde de dolari (minus 4%) din valoarea brandului de tara al Germaniei, care in prezent este evaluat la 4.200 miliarde de dolari. Brandul SUA a ramas cel mai valoros brand de tara din lume, 19.703 de miliarde de dolari, in crestere cu 2% comparativ cu anul trecut. Pe locul secund se situeaza brandul Chinei, cu 6.314 miliarde de dolari, in scadere cu 1% comparativ cu 2014.

"Pe o piata globala, brandul de tara este unul din cele mai importante active ale oricarui stat, incurajand investitiile, adaugand valoarea exporturilor si atragand turisti", a declarat directorul Brand Finance, David Haigh.

Studiul Brand Finance Nation Brands calculeaza valoarea brandului unei tari pe baza mai multor criterii grupati sub trei piloni: bunuri si servicii, turism, investitii si societate, acestea fiind apoi corelate cu produsul intern brut al tarii respective.







Drept civil. Teoria generala a drepturilor reale. Editia 3
Adam Ioan

Detalii si comenzi
Pret lei: 10992.65






Comentarii introduse

Fii primul care comenteaza - Login si formularul de mai jos, in cadrul acestei pagini


Introduce un comentariu


Nu poti introduce un comentariu nou
fara a fi inregistrat - Login




Echipa Redactorilor de stiri DreptOnline.ro:



Linkuri rapide
  • Pagina de stiri
  • Pagina principala




  • Termeni juridici, grupare tematica




    Coordonator
    Magdalena Popeanga

    Website administrat de
    Alioth Software
    Politica de securitate
    Termeni si conditii
     RSS DreptOnline.ro - Canale RSS juridice
    18 useri online

    Useri autentificati: