DreptOnline.ro, portal juridic, stiri, legislatie, raspunsuri juridice
Comunitate juridica online: DreptOnline.ro   AvocatRomania.ro   Avocat-Divort.ro   Avocat-Partaj.ro  


Intreaba un avocat

Sitemap

Comunitate
Home
Resurse
Tribuna
Jurisprudenta
Stiri
Dezbateri
Cariere
Comunitate
Dictionar juridic
Carti juridice
Evenimente

Monitorul Oficial
Monitorul Oficial
Arhiva Monitor

Raspunsuri juridice
Intreaba un avocat
Raspunsuri juridice
Arhiva raspunsuri

Traducatori
Cautare
Lista

Utile
Decizii RIL si NC
Hotarari CEDO
Informatii utile
Avocat
Legislatie
Legislatie pag 2
Divortul
Divort din strainatate
Personalitati
Interviuri
Modele cereri
Istorie
Adrese utile
Institutii
Curs valutar BNR
Calculator TVA
Verificare IBAN

Interactiv
Teste grila
Confruntare
Jurist vs Jurist
Dezbateri spete
Argumente
Jocul mintii
Test cunostinte
Fise tari
Afla profesia

User
Contact
Newsletter
Login
Inregistrare
Echipa DreptOnline
Linkuri
English


Login | Intreaba un avocat | Recomanda | Discutii |
Carti juridice Recursuri in interesul legii | Exceptii de neconstitutionalitate
   

Detaliu stire


Cautare stiri:    


ANCOM: Furnizorii de servicii telecom sunt obligati sa publice pe paginile proprii de Internet procedura privind solutionarea reclamatiilor
24-07-2015
Sursa: Agerpres

------------------
Furnizorii serviciilor de telefonie, internet sau televiziune au obligatia sa publice pe paginile proprii de internet procedura privind solutionarea reclamatiilor, precizeaza, vineri, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare în Comunicatii /ANCOM/, într-un comunicat de presa.

'Atunci cand un utilizator întampina probleme cu un serviciu de comunicatii, prima sesizare ar trebui adresata furnizorului respectivului serviciu.

Furnizorii de servicii de telefonie, internet sau televiziune au obligatia de a afisa pe paginile proprii de internet procedura privind solutionarea reclamatiilor si de a o înmana abonatilor la momentul încheierii contractului sau achizitionarii unei cartele preplatite. Totodata, utilizatorii acestor servicii au dreptul de a primi gratuit, oricand pe durata contractului, un exemplar tiparit al procedurii
', noteaza Autoritatea.

Potrivit sursei citate, în cuprinsul acestei proceduri, operatorii trebuie sa specifice modalitatile prin care utilizatorul final poate înainta o reclamatie (cu indicarea numerelor de telefon, fax, adresa de posta electronica, serviciu postal utilizate în acest scop), programul de lucru pentru primirea si înregistrarea reclamatiilor, termenul maxim de solutionare a reclamatiilor si data de la care se calculeaza acest termen, indiferent de mijloacele de transmitere a acestora.

Totodata, acestia sunt obligati sa precizeze despagubirile la care au dreptul utilizatorii daca nu este respectat termenul de solutionare a reclamatiei.

Proceduri similare sunt stipulate si în cazul procedurii de solutionare a deranjamentelor, unde trebuie specificat termenul maxim de remediere, data de la care acesta se calculeaza, precum si despagubirile aplicabile în cazul nerespectarii termenului de remediere.







Buletinul Curtilor de Apel nr. 8-9/2015
Editura C.H. Beck

Detalii si comenzi
Pret lei: 32.927.97






Comentarii introduse

Fii primul care comenteaza - Login si formularul de mai jos, in cadrul acestei pagini


Introduce un comentariu


Nu poti introduce un comentariu nou
fara a fi inregistrat - Login




Echipa Redactorilor de stiri DreptOnline.ro:



Linkuri rapide
  • Pagina de stiri
  • Pagina principala




  • Termeni juridici, grupare tematica




    Vezi reducerile de azi la televizoare 4k.

    Aici gasesti cele mai noi si ieftine telefoane mobile



    Coordonator
    Magdalena Popeanga

    Website administrat de
    Alioth Software
    Politica de securitate
    Termeni si conditii
     RSS DreptOnline.ro - Canale RSS juridice
    39 useri online

    Useri autentificati: