DreptOnline.ro, portal juridic, stiri, legislatie, raspunsuri juridice
Comunitate juridica online: DreptOnline.ro   AvocatRomania.ro   Avocat-Divort.ro   Avocat-Partaj.ro  


Intreaba un avocat

Sitemap

Comunitate
Home
Resurse
Tribuna
Jurisprudenta
Stiri
Dezbateri
Cariere
Comunitate
Dictionar juridic
Carti juridice
Evenimente

Monitorul Oficial
Monitorul Oficial
Arhiva Monitor

Raspunsuri juridice
Intreaba un avocat
Raspunsuri juridice
Arhiva raspunsuri

Traducatori
Cautare
Lista

Utile
Decizii RIL si NC
Hotarari CEDO
Informatii utile
Avocat
Legislatie
Legislatie pag 2
Divortul
Divort din strainatate
Personalitati
Interviuri
Modele cereri
Istorie
Adrese utile
Institutii
Curs valutar BNR
Calculator TVA
Verificare IBAN

Interactiv
Teste grila
Confruntare
Jurist vs Jurist
Dezbateri spete
Argumente
Jocul mintii
Test cunostinte
Fise tari
Afla profesia

User
Contact
Newsletter
Login
Inregistrare
Echipa DreptOnline
Linkuri
English


Login | Intreaba un avocat | Recomanda | Discutii |
Carti juridice Recursuri in interesul legii | Exceptii de neconstitutionalitate
   

Ordonanta de urgenta pentru modificarea alin. (4) si (5) ale art. 263 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, o.u.g. nr. 155/2007



[Materialul de fata a fost preluat din Indaco Legenet legenet.indaco.ro]

Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 884 din 21/12/2007

Avand in vedere concluziile intalnirii care a avut loc la Bruxelles la data de 23 noiembrie 2007, potrivit carora, conform angajamentelor asumate de Romania, este necesar a se stabili grile diferite de impozitare, intrucat perioada de tranzitie obtinuta de Romania in cursul negocierilor de aderare la Uniunea Europeana vizeaza doar vehiculele inmatriculate in Romania si angajate exclusiv in operatiuni de transport intern, iar vehiculele romanesti care desfasoara activitati de transport international, ce beneficiaza direct de avantajele oferite de Piata Unica, trebuie sa plateasca impozitele minime stabilite prin Directiva 1999/62/CE privind taxarea autovehiculelor de marfa pentru utilizarea anumitor infrastructuri. Modalitatea de aplicare a angajamentelor asumate pe marginea acestui subiect nu este conforma cu negocierile purtate anterior aderarii. Romania si-a asumat corectarea modului de transpunere a anexei nr. 1 la Directiva 1999/62/CE referitoare la impozitul pentru mijloacele de transport, care se datoreaza in prezent conform art. 263 alin. (4) si (5) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz contrar, Comisia Europeana continuand procedura de infrigement demarata contra Romaniei pentru netranspunerea corecta a prevederilor comunitare, in temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata, Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.

Art. I
Alineatele (4) si (5) ale articolului 263 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 927 din 23 decembrie 2003, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si vor avea urmatorul cuprins:
"(4) In cazul unui autovehicul de transport marfa cu masa totala autorizata egala sau mai mare de 12 tone, impozitul pe mijloacele de transport este egal cu suma corespunzatoare prevazuta in tabelul urmator:
+--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+
¦                          Autovehicule de transport marfa cu masa totala autorizata egala sau mai mare de 12 tone                           ¦
+--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------¦
¦    ¦                                                                 ¦   Impozitul, in lei, pentru    ¦Impozitul, in lei, pentru vehiculele¦
¦    ¦                                                                 ¦vehiculele angajate exclusiv in ¦    angajate in operatiunile de     ¦
¦    ¦                                                                 ¦operatiunile de transport intern¦ transport intern si international  ¦
¦    ¦                         Numarul axelor                          +--------------------------------+------------------------------------¦
¦    ¦                si masa totala maxima autorizata                 ¦  Vehicule cu   ¦               ¦   Vehicule cu   ¦                  ¦
¦    ¦                                                                 ¦     sistem     ¦Vehicule cu alt¦     sistem      ¦     Vehicule     ¦
¦    ¦                                                                 ¦  de suspensie  ¦    sistem     ¦  de suspensie   ¦  cu alt sistem   ¦
¦    ¦                                                                 ¦ pneumatica sau ¦ de suspensie  ¦ pneumatica sau  ¦   de suspensie   ¦
¦    ¦                                                                 ¦ un echivalent  ¦               ¦  un echivalent  ¦                  ¦
¦    ¦                                                                 ¦   recunoscut   ¦               ¦   recunoscut    ¦                  ¦
+----+-----------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦  I.¦Vehicule cu doua axe                                             ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+-----------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦1.¦Masa nu mai putin de 12 tone, dar nu mai mult de 13 tone      ¦        0       ¦        72     ¦          0      ¦        102       ¦
+----+--+--------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦2.¦Masa nu mai putin de 13 tone, dar nu mai mult de 14 tone      ¦       72       ¦       198     ¦        102      ¦        282       ¦
+----+--+--------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦3.¦Masa nu mai putin de 14 tone, dar nu mai mult de 15 tone      ¦      198       ¦       278     ¦        282      ¦        397       ¦
+----+--+--------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦4.¦Masa nu mai putin de 15 tone, dar nu mai mult de 18 tone      ¦      278       ¦       630     ¦        397      ¦        899       ¦
+----+-----------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦ II.¦Vehicule cu 3 axe                                                ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+-----------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦1.¦Masa nu mai putin de 15 tone, dar nu mai mult de 17 tone      ¦       72       ¦       125     ¦        102      ¦        178       ¦
+----+--+--------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦2.¦Masa nu mai putin de 17 tone, dar nu mai mult de 19 tone      ¦      125       ¦       255     ¦        178      ¦        364       ¦
+----+--+--------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦3.¦Masa nu mai putin de 19 tone, dar nu mai mult de 21 de tone   ¦      255       ¦       331     ¦        364      ¦        473       ¦
+----+--+--------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦4.¦Masa nu mai putin de 21 de tone, dar nu mai mult de 23 de tone¦      331       ¦       510     ¦        473      ¦        729       ¦
+----+--+--------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦5.¦Masa nu mai putin de 23 de tone, dar nu mai mult de 25 de tone¦      510       ¦       793     ¦        729      ¦      1.132       ¦
+----+--+--------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦6.¦Masa nu mai putin de 25 de tone, dar nu mai mult de 26 de tone¦      510       ¦       793     ¦        729      ¦      1.132       ¦
+----+-----------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦III.¦Vehicule cu 4 axe                                                ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+-----------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦1.¦Masa nu mai putin de 23 de tone, dar nu mai mult de 25 de tone¦      331       ¦       336     ¦        473      ¦        479       ¦
+----+--+--------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦2.¦Masa nu mai putin de 25 de tone, dar nu mai mult de 27 de tone¦      336       ¦       524     ¦        479      ¦        748       ¦
+----+--+--------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦3.¦Masa nu mai putin de 27 de tone, dar nu mai mult de 29 de tone¦      524       ¦       832     ¦        748      ¦      1.188       ¦
+----+--+--------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦4.¦Masa nu mai putin de 29 de tone, dar nu mai mult de 31 de tone¦      832       ¦     1.234     ¦      1.188      ¦      1.762       ¦
+----+--+--------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦5.¦Masa nu mai putin de 31 de tone, dar nu mai mult de 32 de tone¦      832       ¦     1.234     ¦      1.188      ¦      1.762       ¦
+--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+
 


(5) In cazul unei combinatii de autovehicule (un autovehicul articulat sau tren rutier) de transport marfa cu masa totala maxima autorizata egala sau mai mare de 12 tone, impozitul pe mijloacele de transport este egal cu suma corespunzatoare prevazuta in tabelul urmator:

+---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+
¦           Combinatii de autovehicule (autovehicule articulate sau trenuri rutiere) de transport marfa cu masa totala maxima           ¦
¦                                               autorizata egala sau mai mare de 12 tone                                                ¦
+---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------¦
¦    ¦                                                            ¦   Impozitul, in lei, pentru    ¦Impozitul, in lei, pentru vehiculele¦
¦    ¦                                                            ¦vehiculele angajate exclusiv in ¦    angajate in operatiunile de     ¦
¦    ¦                                                            ¦operatiunile de transport intern¦ transport intern si international  ¦
¦    ¦                       Numarul axelor                       +--------------------------------+------------------------------------¦
¦    ¦              si masa totala maxima autorizata              ¦  Vehicule cu   ¦               ¦   Vehicule cu   ¦                  ¦
¦    ¦                                                            ¦     sistem     ¦Vehicule cu alt¦     sistem      ¦     Vehicule     ¦
¦    ¦                                                            ¦  de suspensie  ¦    sistem     ¦  de suspensie   ¦  cu alt sistem   ¦
¦    ¦                                                            ¦ pneumatica sau ¦ de suspensie  ¦ pneumatica sau  ¦   de suspensie   ¦
¦    ¦                                                            ¦ un echivalent  ¦               ¦  un echivalent  ¦                  ¦
¦    ¦                                                            ¦   recunoscut   ¦               ¦   recunoscut    ¦                  ¦
+----+------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦  I.¦Vehicule cu 2+1 axe                                         ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦1.¦Masa nu mai putin de 12 tone, dar nu mai mult de 14 tone ¦         0      ¦         0     ¦          0      ¦          0       ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦2.¦Masa nu mai putin de 14 tone, dar nu mai mult de 16 tone ¦         0      ¦         0     ¦          0      ¦          0       ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦3.¦Masa nu mai putin de 16 tone, dar nu mai mult de 18 tone ¦         0      ¦        33     ¦          0      ¦         46       ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦4.¦Masa nu mai putin de 18 tone, dar nu mai mult de 20 de   ¦        33      ¦        74     ¦         46      ¦        105       ¦
¦    ¦  ¦tone                                                     ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦5.¦Masa nu mai putin de 20 de tone, dar nu mai mult de      ¦        74      ¦       173     ¦        105      ¦        246       ¦
¦    ¦  ¦22 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦6.¦Masa nu mai putin de 22 de tone, dar nu mai mult de      ¦       173      ¦       223     ¦        246      ¦        318       ¦
¦    ¦  ¦23 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦7.¦Masa nu mai putin de 23 de tone, dar nu mai mult de      ¦       223      ¦       402     ¦        318      ¦        574       ¦
¦    ¦  ¦25 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦8.¦Masa nu mai putin de 25 de tone, dar nu mai mult de      ¦       402      ¦       705     ¦        574      ¦      1.007       ¦
¦    ¦  ¦28 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦ II.¦Vehicule cu 2+2 axe                                         ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦1.¦Masa nu mai putin de 23 de tone, dar nu mai mult de      ¦        69      ¦       161     ¦         98      ¦        230       ¦
¦    ¦  ¦25 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦2.¦Masa nu mai putin de 25 de tone, dar nu mai mult de      ¦       161      ¦       264     ¦        230      ¦        377       ¦
¦    ¦  ¦26 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦3.¦Masa nu mai putin de 26 de tone, dar nu mai mult de      ¦       264      ¦       388     ¦        377      ¦        554       ¦
¦    ¦  ¦28 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦4.¦Masa nu mai putin de 28 de tone, dar nu mai mult de      ¦       388      ¦       469     ¦        554      ¦        669       ¦
¦    ¦  ¦29 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦5.¦Masa nu mai putin de 29 de tone, dar nu mai mult de      ¦       469      ¦       770     ¦        669      ¦      1.099       ¦
¦    ¦  ¦31 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦6.¦Masa nu mai putin de 31 de tone, dar nu mai mult de      ¦       770      ¦     1.068     ¦      1.099      ¦      1.525       ¦
¦    ¦  ¦33 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦7.¦Masa nu mai putin de 33 de tone, dar nu mai mult de      ¦     1.068      ¦     1.622     ¦      1.525      ¦      2.316       ¦
¦    ¦  ¦36 de  tone                                              ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦8.¦Masa nu mai putin de 36 de tone, dar nu mai mult de 38   ¦     1.068      ¦     1.622     ¦      1.525      ¦      2.316       ¦
¦    ¦  ¦de tone                                                  ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦III.¦Vehicule cu 2+3 axe                                         ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦1.¦Masa nu mai putin de 36 de tone, dar nu mai mult de      ¦       850      ¦     1.183     ¦      1.214      ¦      1.689       ¦
¦    ¦  ¦38 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦2.¦Masa nu mai putin de 38 de tone, dar nu mai mult de      ¦     1.183      ¦     1.608     ¦      1.689      ¦      2.296       ¦
¦    ¦  ¦40 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦ IV.¦Vehicule cu 3+2 axe                                         ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦1.¦Masa nu mai putin de 36 de tone, dar nu mai mult de      ¦       751      ¦     1.043     ¦      1.073      ¦      1.489       ¦
¦    ¦  ¦38 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦2.¦Masa nu mai putin de 38 de tone, dar nu mai mult de      ¦     1.043      ¦     1.442     ¦      1.489      ¦      2.060       ¦
¦    ¦  ¦40 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦3.¦Masa nu mai putin de 40 de tone, dar nu mai mult de      ¦     1.442      ¦     2.133     ¦      2.060      ¦      3.047       ¦
¦    ¦  ¦44 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦  V.¦Vehicule cu 3+3 axe                                         ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+------------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦1.¦Masa nu mai putin de 36 de tone, dar nu mai mult de 38   ¦       427      ¦       517     ¦        610      ¦        738       ¦
¦    ¦  ¦de tone                                                  ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦2.¦Masa nu mai putin de 38 de tone, dar nu mai mult de 40   ¦       517      ¦       772     ¦        738      ¦      1.102       ¦
¦    ¦  ¦de tone                                                  ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+----+--+---------------------------------------------------------+----------------+---------------+-----------------+------------------¦
¦    ¦3.¦Masa nu mai putin de 40 de tone, dar nu mai mult de      ¦       774      ¦     1.229     ¦      1.102      ¦      1.755''     ¦
¦    ¦  ¦44 de tone                                               ¦                ¦               ¦                 ¦                  ¦
+---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+ 


Art. II
In vederea stabilirii impozitului datorat pentru anul fiscal 2008, pentru fiecare mijloc de transport cu masa prevazuta la art. 263 alin. (4) si (5) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, intreprinderile si operatorii de transport rutier astfel cum sunt acestia definiti in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 102/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt obligati sa declare pe propria raspundere, pana la data de 31 martie 2008, daca vehiculul a efectuat sau urmeaza sa efectueze in cursul anului cel putin o operatiune de transport rutier international.

Art. III
Pe data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, prevederile referitoare la nivelurile impozitului prevazute la art. 263 alin. (4) si (5) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, cuprinse in anexa la Normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului IX din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 44/2004, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 112 din 6 februarie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, isi inceteaza aplicabilitatea.

Art. IV
Prezenta ordonanta de urgenta intra in vigoare la data de 1 ianuarie 2008.


Poate fi de interes si:
Ordonanta nr. 45/2007 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere
Regulament cadru de acordare a autorizatiilor de transport in domeniul serviciilor de transport public local, ordin nr. 207/2007
Ordonanta de urgenta pentru modificarea si completarea Legii gazelor nr. 351/2004, oug nr. 122/2007
Ordonanta privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, Ordonanta nr. 107/1999, republicata in 2007
Lege privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 74/2006 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 42/1997 privind transportul naval, legea nr. 290/2007
Lege pentru modificarea si completarea Legii nr. 136/1995 privind asigurarile si reasigurarile in Romania, legea 304/2007
Legea serviciilor comunitare de utilitati publice, legea 51/2006
Ordin pentru aprobarea Regulamentului-cadru pentru efectuarea transportului public local si a Caietului de sarcini-cadru al serviciilor de transport public local, ordin nr. 972/2007
Norma de aplicare a Legii serviciilor de transport public local nr. 92/2007, ordin nr. 353/2007 de aprobare
Legea serviciilor de transport public local, 92/2007
Ordonanta de urgenta privind modificarea Legii nr. 265/2007 pentru modificarea si completarea Legii nr. 38/2003 privind transportul in regim de taxi si in regim de inchiriere, oug nr. 153/2007
Lege pentru modificarea si completarea Legii nr. 38/2003 privind transportul in regim de taxi si in regim de inchiriere, legea nr. 265/2007
Ordin pentru introducerea masurilor de intarire a securitatii portuare, Ordin nr. 290/2007
Ordin pentru aprobarea Normelor privind atestarea profesionala a conducatorilor auto care efectueaza transport de persoane in regim de taxi sau transport in regim de inchiriere si agrearea autovehiculelor care efectueaza transport in regim de taxi, o
Lege privind modificarea si completarea Legii nr. 31/1994 pentru aderarea Romaniei la Acordul european referitor la transportul rutier international al marfurilor periculoase (A.D.R.), incheiat la Geneva la 30 septembrie 1957, legea nr. 333/2007
Ordonanta de urgenta privind transporturile rutiere, oug nr. 109/2005
Lege privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 45/2007 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere, lege nr. 42/2008
Ordin nr. 18/2008 privind aprobarea Normelor de igiena pentru transporturile de persoane. Norme de igiena pentru transporturile de persoane
Ordin nr. 36/2008 pentru aprobarea Regulamentului logisticii operatiilor intrunite
OUG 70/2008, ordonanta de urgenta pentru modificarea unor acte normative privind transportul naval


-------------
Drept OnLine va prezinta in cadrul acestei Sectiuni cateva reglementari juridice de interes general, cu mentiunea ca informatiile prezentate in aceasta sectiune au un caracter pur informativ, existand posibilitatea de a fi intervenit modificari ulterioare, abrogari, nesurprinse aici.
-------------


Alte reglementari




Termeni juridici, grupare tematica




Coordonator
Magdalena Popeanga

Website administrat de
Alioth Software
Politica de securitate
Termeni si conditii
 RSS DreptOnline.ro - Canale RSS juridice
51 useri online

Useri autentificati: