DreptOnline.ro, portal juridic, stiri, legislatie, raspunsuri juridice
Comunitate juridica online: DreptOnline.ro   AvocatRomania.ro   Avocat-Divort.ro   Avocat-Partaj.ro  
Intreaba un avocat

Sitemap

Comunitate
Home
Resurse
Tribuna
Jurisprudenta
Stiri
Dezbateri
Cariere
Comunitate
Dictionar juridic
Carti juridice
Evenimente
Cursuri Lupu&Partners

Monitorul Oficial
Monitorul Oficial
Arhiva Monitor

Raspunsuri juridice
Intreaba un avocat
Raspunsuri juridice
Arhiva raspunsuri

Traducatori
Cautare
Lista

Utile
Decizii RIL si NC
Hotarari CEDO
Informatii utile
Avocat
Legislatie
Legislatie pag 2
Divortul
Divort din strainatate
Personalitati
Interviuri
Modele cereri
Istorie
Adrese utile
Institutii
Curs valutar BNR
Calculator TVA
Verificare IBAN

Interactiv
Teste grila
Confruntare
Jurist vs Jurist
Dezbateri spete
Argumente
Jocul mintii
Test cunostinte
Fise tari
Afla profesia

User
Contact
Newsletter
Login
Inregistrare
Echipa DreptOnline
Linkuri
English





(P)Scoala de Muzica PianoForte, cursuri de canto, pian si vioara pentru copii si adulti

(P)Cursuri de Limbi Straine
(P)Traduceri si Interpretariat

Login | Intreaba un avocat | Recomanda | Discutii |
Carti juridice Recursuri in interesul legii | Exceptii de neconstitutionalitate
   

Communication for Communicators


Eveniment Communication for Communicators
Organizator Qualians
Data inceput 19-04-2007


Functia de comunicare in interiorul companiilor capata tot mai multa importanta. Nevoia de dialog cu angajatii, cu partenerii de afaceri, cu clientii sau consumatorii impune o comunicare structurata, tot mai diversa, tot mai nuantata, intr-un context tot mai competitiv. Rolul membrilor departamentului intern de comunicare se remodeleaza, influenta lor la nivelul organizatiei se redefineste. Trainingul Communication for Communicators este menit sa sintetizeze experienta vasta si diversa a consultantilor externi si sa o puna la dispozitia comunicatorilor din interiorul companiilor, sa-i ajute sa-ai clarifice responsabilitatile si menirea, sa-i provoace sa dezbata rolul noilor tehnologii si rolul comunicatorului in managementul unei companii.

Seminarul acopera subiecte si studii de caz atat din domeniul comunicarii corporative, cat si al comunicarii de marketing. Este deschis specialistilor in relatii publice, dar si brand managerilor sau marketing managerilor care isi doresc sa integreze eforturile de PR in programe de comunicare complexe. Programul se adreseaza cu precadere profesionistilor de relatii publice care lucreaza in departamente interne de comunicare sau coordoneaza, de pe pozitii de PR Manager sau PR Director in interiorul companiilor, programe de comunicare derulate in colaborare cu agentii specializate.

Din agenda: Seminarul va trece in revista responsabilitatile pe care directorul de comunicare sau PR Managerul le are in comunicarea interna si cea externa, modul in care se raporteaza fata de management, modul in care identifica nevoile de comunicare ale companiei si le structureaza intr-un plan strategic.

Prin studii de caz concrete si subiecte de discutie relevante pentru piata locala a comunicarii, participantii la seminar vor putea trage propriile concluzii cu privire la aplicarea etica a principiilor comunicarii corporative si de marketing; vor putea stabili cu acuratete nevoile de comunicare ale organizatiilor pentru care lucreaza; vor putea evalua si alege tacticile optime de PR in relatie cu managementul si in relatie cu publicurile interne si externe ale companiei; vor putea determina momentul in care au nevoie de consultanta din partea unei agentii specializate, vor putea stabili niste obiective masurabile in relatia cu agentia si vor putea coordona eficient activitatea acesteia.

Data: 19-20 aprilie (9.00-17.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Tarif: 489 Euro/participant

Cu o pregatire academica in PR la California State University, Sorana Savu are o experienta de peste zece ani in comunicare, lucrând in publicitate ?i relatii publice. Înainte de a construi, alaturi de Andrei Savu, Premium Communication, Sorana a lucrat timp de patru ani la Ogilvy & Mather in departamentul Client Service. Cu prima ocazie, a revenit la prima dragoste, relatiile publice, devenind PR Manager pentru reteaua regionala Mmd Public Relations. Din 2001 este Senior Partner la Premium Communication ?i profesor asociat la Facultatea de Jurnalism ?i ?tiintele Comunicarii, predând cursuri de PR la nivel universitar ?i post-universitar. Sorana este o prezenta familiara la evenimentele specializate de comunicare ?i relatii publice ?i contribuie, alaturi de toti colegii din agentie, la blogul colectiv al companiei, www.premiumpr.ro/blog.

Fost jurnalist economic, Andrei Savu si-a inceput cariera in comunicare in 1998, fiind primul angajat si mai apoi Head of Office al Mmd Public Relations, pentru care a lucrat pana in 2001. Din noiembrie 2001 este Senior Partner la Premium Communication, companie fondata impreuna cu Sorana Savu. Experienta sa, in special consultanta strategica pentru multinationale si gestiunea situatiilor de criza, si-a acumulat-o lucrand pentru companii ca Arcelor Mittal, Alro Slatina, Vivendi Apa Nova, OTP Bank. Din 2005, Andrei este si Presedintele Clubului Companiilor de Relatii Publice din Romania, asociatia celor mai importante companii de comunicare si relatii publice din tara.

Pentru inscrieri si detalii va stam cu placere la dispozitie.

Telefon: 021 327 08 95
Fax: 021 327 08 40
Web: www.qualians.com




DreptOnline:: Sectiunea Evenimente





Termeni juridici, grupare tematica



Coordonator
Magdalena Popeanga

Website administrat de
Alioth Software
Politica de securitate
Termeni si conditii
 RSS DreptOnline.ro - Canale RSS juridice
78 useri online

Useri autentificati: