Eveniment
|
Tehnici Avansate de Marketing prin TARGURI SI EXPOZITII |
Organizator
|
Sfera Expo - Trade Show Marketing |
Data inceput
|
23-02-2007 |
Brandul este, in cele mai multe cazuri, principalul activ al companiei. Format din identitate formala si identitate conceptuala, brandul se manifesta in cadrul targurilor si expozitiilor atat la nivel vizual cat si la nivelul valorilor pe care le promoveaza si respecta. Aceasta tema va fi abordata pe 23 februarie 2007 in cadrul Advanced Exhibiting Techniques Seminar - curs deschis de Tehnici Avansate de Marketing prin TARGURI SI EXPOZITII, parte a seriei de cursuri efEX - www.efex.ro .
Advanced Exhibiting Techniques Seminar este cursul pentru Avansati din seria efEX, continand aspectele care aduc Excelenta unei participari la targuri si expozitii. Seminarul este alcautit din prezentarea lectorului si realizarea a patru work-shop –uri.
Temele abordate in cadrul Advanced Exhibiting Techniques Seminar sunt:
Scurta descriere a targurilor ca instrumente de marketing
Diferente intre targuri si alte medii de comunicare
Stabilirea publicurilor tinta si a obiectivelor
Stabilirea mesajului unei participari la targuri si expozitii.
Promovarea pre-eveniment la nivel avansat (publicuri tinta, medii de comunicare folosite, continut).
Stabilirea Bugetului pentru participarea la targuri si expozitii
Importanta personalului de la stand la nivel avansat (rol si importanta, structura si interactiunea cu vizitatorii)
Activitati de Follow-up la nivel avansat
Tipologia standurilor expozitionale
Elemente avansate privind amenajarea standului expozitional (Functiile standurilor expozitionale, manifestarea brandului in expozitii, amenajarea 3D a standurilor)
Elemente avansate privind expunerea ofertei
Elemente de baza privind utilizarea obiectelor promotionale
Indicatori de eficienta ai participarii la targuri si expozitii.
Metode inovative de comunicare in targuri si expozitii (on-line si SMS, MMS si bluetooth)
Cele patru work-shop-uri sunt dedicate stabilirii publicului tinta si a obiectivelor participarii, Promovarii pre-eveniment, Personalului de la stand si Amenajarii standului expozitional. Aceste work-shop-uri sunt rezolvate de catre participanti, cu ajutorul lectorului, in baza situatiei concrete a fiecarei firme pe care o reprezinta.
Pachetul de seminar include:
Participarea la lucrarile seminarului - Prelegere si 4 Work-shop-uri
Masa de pranz
3 pauze de cafea.
Suport de curs
Diploma de participare.
Inscrierile la Advanced Exhibiting Techniques Seminar se pot efectua pana pe 20 februarie 2007 in baza taxei de participare. Taxa de Participare este 450 RON + TVA / Persoana la care se pot aplica o serie de reduceri dupa cum urmeaza:
15% Reducere pentru cel putin 3 persoane de la aceeasi companie.
10% Reducere pentru companiile care au trimis reprezentanti la seminariile efEX din 2006 sau Expo Express
Pentru editia din 23 februarie 2007 mai sunt disponibile doar 3 locuri.
Inscrierile se pot realiza on-line pe site-ul www.efex.ro sau prin trimiterea prin fax a formularului de inscriere disponibil pe acelasi site.
Printre participantii la editiile precedente ale semimarului efEX se numara reprezentanti ai ALRO, BCR, Lindab, HVB Bank, Porsche Romania, Banca Transilvania, Otel-Inox, Bursa Romana de Marfuri, CCIA Bacau, Omnilogic, Angst, CrisTim, Bursa Romana de Marfuri, BRD Sogelease.
O prezentare completa a Cursurilor si Trainingurilor de marketing prin targuri si expozitii este disponibila pe www.efex.ro
|
|
|
|