DreptOnline.ro, portal juridic, stiri, legislatie, raspunsuri juridice
Comunitate juridica online: DreptOnline.ro   AvocatRomania.ro   Avocat-Divort.ro   Avocat-Partaj.ro  
Intreaba un avocat

Sitemap

Comunitate
Home
Resurse
Tribuna
Jurisprudenta
Stiri
Dezbateri
Cariere
Comunitate
Dictionar juridic
Carti juridice
Evenimente
Cursuri Lupu&Partners

Monitorul Oficial
Monitorul Oficial
Arhiva Monitor

Raspunsuri juridice
Intreaba un avocat
Raspunsuri juridice
Arhiva raspunsuri

Traducatori
Cautare
Lista

Utile
Decizii RIL si NC
Hotarari CEDO
Informatii utile
Avocat
Legislatie
Legislatie pag 2
Divortul
Divort din strainatate
Personalitati
Interviuri
Modele cereri
Istorie
Adrese utile
Institutii
Curs valutar BNR
Calculator TVA
Verificare IBAN

Interactiv
Teste grila
Confruntare
Jurist vs Jurist
Dezbateri spete
Argumente
Jocul mintii
Test cunostinte
Fise tari
Afla profesia

User
Contact
Newsletter
Login
Inregistrare
Echipa DreptOnline
Linkuri
English





(P)Scoala de Muzica PianoForte, cursuri de canto, pian si vioara pentru copii si adulti

(P)Cursuri de Limbi Straine
(P)Traduceri si Interpretariat

Login | Intreaba un avocat | Recomanda | Discutii |
Carti juridice Recursuri in interesul legii | Exceptii de neconstitutionalitate
   

Brandactivity 2006


Eveniment Brandactivity 2006
Organizator Leaders Romania si Bridge Communication
Data inceput 09-10-2006


Scopul celei de-a doua editii a conferintei Brandactivity este sa explice cum sa lansezi noi produse pe piata din Romania. Brandactivity isi propune sa reediteze succesul seminarului de anul trecut si sa adune cirtici la fel de favorabile din partea participantilor. Va ilustra pasii tangibili prin intermediul studiilor de caz pentru a crea si lansa un nou produs.

Dezvoltarea de noi produse se incadreaza in strategia de brand a unei companii ca fiind una dintre metodele prin care o companie poate creste, se poate extinde ca prezenta pe piata si isi poate creste profitabilitatea. Deciziile cu privire la cum sa adopti o strategie de brand pentru un nou produs fie ca un nou brand, parte a brand-ului corporate sau o extensie de brand sunt elemente centrale ale procesului strategiei de brand si arhitecturii brand-ului de companie.

Intr-o lume unde doar unul din zece brand-uri sau produse raman pe piata, avem nevoie sa vedem calitatile care le transforma pe acestea in niste supravietuitoare. Pentru a crea noi produse de succes, companiile trebuie sa creeze o strategie adecvata de lansare a unui nou produs si sa se asigure ca toate grupurile sunt pregatite sa sprijine noul produs.

Brandactivity va analiza acesti pasi si va raspunde multor intrebari, incluzand:
  • Care sunt beneficiile crearii de noi produse?
  • Cum vei putea sa dezvolti in mod eficient idei de produse de succes?
  • Ce decizii trebuie sa iei pentru a putea crea un brand nou, pentru a te putea ocupa de un brand corporate deja existent sau pentru a genera o extindere a brandului pentru produsele/serviciile noi?
  • Care sunt pasii necesari pentru a mentine comercializarea noului produs?
  • Cum poti evalua si gestiona eficienta unui produs recent lansat?

  • Locatia: Romexpo, Sala Madgearu
  • Perioada: 9-10 oct 2006
  • Link util: [click]




  • DreptOnline:: Sectiunea Evenimente





    Termeni juridici, grupare tematica



    Coordonator
    Magdalena Popeanga

    Website administrat de
    Alioth Software
    Politica de securitate
    Termeni si conditii
     RSS DreptOnline.ro - Canale RSS juridice
    43 useri online

    Useri autentificati: