Comunitate juridica online: DreptOnline.ro   AvocatRomania.ro   Avocat-Divort.ro   Avocat-Partaj.ro  
Intreaba un avocat

Sitemap

Comunitate
Home
Resurse
Tribuna
Jurisprudenta
Stiri
Dezbateri
Cariere
Comunitate
Dictionar juridic
Carti juridice
Evenimente
Cursuri Lupu&Partners

Monitorul Oficial
Monitorul Oficial
Arhiva Monitor

Raspunsuri juridice
Intreaba un avocat
Raspunsuri juridice
Arhiva raspunsuri

Traducatori
Cautare
Lista

Utile
Decizii RIL si NC
Hotarari CEDO
Informatii utile
Avocat
Legislatie
Legislatie pag 2
Divortul
Divort din strainatate
Personalitati
Interviuri
Modele cereri
Istorie
Adrese utile
Institutii
Curs valutar BNR
Calculator TVA
Verificare IBAN

Interactiv
Teste grila
Confruntare
Jurist vs Jurist
Dezbateri spete
Argumente
Jocul mintii
Test cunostinte
Fise tari
Afla profesia

User
Contact
Newsletter
Login
Inregistrare
Echipa DreptOnline
Linkuri
English





(P)Scoala de Muzica PianoForte, cursuri de canto, pian si vioara pentru copii si adulti

(P)Cursuri de Limbi Straine
(P)Traduceri si Interpretariat

Login | Intreaba un avocat | Recomanda | Discutii |
Carti juridice Recursuri in interesul legii | Exceptii de neconstitutionalitate
   

Planul de marketing. Ghid practic, Nicoleta-Valentina Florea
DreptOnline.ro, carte juridica

Cautare titluri:


Carti juridice - Pagina de start


Planul de marketing. Ghid practic
de Nicoleta-Valentina Florea

Despre lucrare

Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci si ca sa aduca performanta. Pentru a crea planuri valoroase, care sa nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizatia trebuie sa desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregatite in prognozare si sa perceapa planul de marketing mai degraba ca pe un proces de invatare decat ca pe o functie de control si monitorizare.
Astfel, cartea pune accent, printre altele, pe importanta realizarii unui plan de marketing eficient si pe descrierea etapelor concrete necesare implementarii acestuia.

Din cuprins
  • planul strategic de marketing
  • etapele implementarii unui plan strategic de marketing
  • cai de ameliorare a unui plan de marketing
  • modele ale unui demers de planificare de marketing
Puncte forte
  • descrierea barierelor care pot sta in calea implementarii eficiente a unui plan de marketing, precum si a cailor de ameliorare a acestuia
  • oferirea de exemple concrete pentru implementarea unui plan de marketing in domeniile productiei si serviciilor
Despre autor

Lector universitar dr. in cadrul Departamentului de Management-Marketing al Facultatii de Åžtiinte Economice, Universitatea „Valahia” din Targoviste

Public tinta

Studenti; mediul de afaceri



Diferenta dintre succesul si esecul oricarei organizatii!


Nr. pagini 184
Limba ro
Editura C.H.Beck
Data aparitie 25-06-2014
Tematica Afaceri


Detalii si comenzi


[click]
Planul de marketing. Ghid practic - Nicoleta-Valentina Florea

Pret: 29.9 lei
25.41 lei

[COMANDA]



In categoria Afaceri
Comertul international cu serviciiPlanul de marketing. Ghid practicABC-ul angajarii de succesTraining, coaching, mentoring. Metode si modele


RSS Feed





Termeni juridici, grupare tematica



Coordonator
Magdalena Popeanga

Website administrat de
Alioth Software
Politica de securitate
Termeni si conditii
 RSS DreptOnline.ro - Canale RSS juridice
80 useri online

Useri autentificati: