Despre lucrareMajoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci si ca sa aduca performanta. Pentru a crea planuri valoroase, care sa nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizatia trebuie sa desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregatite in prognozare si sa perceapa planul de marketing mai degraba ca pe un proces de invatare decat ca pe o functie de control si monitorizare.
Astfel, cartea pune accent, printre altele, pe importanta realizarii unui plan de marketing eficient si pe descrierea etapelor concrete necesare implementarii acestuia.
Din cuprins- planul strategic de marketing
- etapele implementarii unui plan strategic de marketing
- cai de ameliorare a unui plan de marketing
- modele ale unui demers de planificare de marketing
Puncte forte- descrierea barierelor care pot sta in calea implementarii eficiente a unui plan de marketing, precum si a cailor de ameliorare a acestuia
- oferirea de exemple concrete pentru implementarea unui plan de marketing in domeniile productiei si serviciilor
Despre autorLector universitar dr. in cadrul Departamentului de Management-Marketing al Facultatii de Åžtiinte Economice, Universitatea „Valahia” din Targoviste
Public tintaStudenti; mediul de afaceri
Diferenta dintre succesul si esecul oricarei organizatii!