HG nr. 280/2009 pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 1000/2006 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 175 din 20 martie 2009
In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
Art. I Hotararea Guvernului nr. 1000/2006 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 698 din 15 august 2006, cu modificarile ulterioare, se modifica dupa cum urmeaza:
1. Articolul 13 se abroga.
2. La articolul 14, alineatul (3) se abroga.
3. Anexa se modifica si se inlocuieste cu anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art. II Agentia Nationala a Functionarilor Publici se reorganizeaza potrivit prevederilor prezentei hotarari, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a acesteia.
ANEXA 1 (Anexa la Hofararea Guvernului nr. 1.000/2006) - STRUCTURA ORGANIZATORICA a Agentiei Nationale a Functionarilor Publici
Numarul maxim de posturi: 120, exclusiv demnitarii, inclusiv posturile aferente cabinetului presedintelui
PRESEDINTE
|
_________________________________________________________|----------------------- Cabinetul presedintelui
| | | |
| | VICEPRESEDINTE_____ |______ Audit public intern *)
| | | | | |
| | Secretar general- -| |______ Corpul de control**)
| | | |___________________________________________________________
| | | |
| | |____________________________________________________ |
| | | | |
Directia generala juridica, Directia comunicare si relatii Directia Directia Directia
dezvoltare si implementare internationale gestionarea planificare, economic,
| | procedurilor evidenta resurse
__________________________ |_____________________________ administrative informatizata umane,
| | | | | | si relatii cu achizitii,
Directia Biroul Serviciul Serviciul Compartimentul | publicul administrativ
politici, contencios juridic, inovatie, comunicare, | | si protocol
strategii si monitorizare, programe si informare si | Compartimentul registratura |
reglementare evaluare si relatii documentare | si relatii cu publicul |
|________________ implementare internationale ***) | _________________|
| | ____________________________________________|_____ | |
Serviciul Compartimentul | | | | | Serviciul Compartimentul
reglementare politici si Serviciul Compartimentul Compartimentul Compartimentul administrativ achizitii publice
strategii avizare managementul consilieri gestionarea carierei si protocol
functiei juridici inaltilor functionari
publice publici si managerilor
*) Se organizeaza la nivel de compartiment.
**) Se organizeaza la nivel de birou.
***) Inclusiv purtatorul de cuvant.
|