DreptOnline.ro, portal juridic, stiri, legislatie, raspunsuri juridice
Comunitate juridica online: DreptOnline.ro   AvocatRomania.ro   Avocat-Divort.ro   Avocat-Partaj.ro  


Intreaba un avocat

Sitemap

Comunitate
Home
Resurse
Tribuna
Jurisprudenta
Stiri
Dezbateri
Cariere
Comunitate
Dictionar juridic
Carti juridice
Evenimente

Monitorul Oficial
Monitorul Oficial
Arhiva Monitor

Raspunsuri juridice
Intreaba un avocat
Raspunsuri juridice
Arhiva raspunsuri

Traducatori
Cautare
Lista

Utile
Decizii RIL si NC
Hotarari CEDO
Informatii utile
Avocat
Legislatie
Legislatie pag 2
Divortul
Divort din strainatate
Personalitati
Interviuri
Modele cereri
Istorie
Adrese utile
Institutii
Curs valutar BNR
Calculator TVA
Verificare IBAN

Interactiv
Teste grila
Confruntare
Jurist vs Jurist
Dezbateri spete
Argumente
Jocul mintii
Test cunostinte
Fise tari
Afla profesia

User
Contact
Newsletter
Login
Inregistrare
Echipa DreptOnline
Linkuri
English


Login | Intreaba un avocat | Recomanda | Discutii |
Carti juridice Recursuri in interesul legii | Exceptii de neconstitutionalitate
   

Raspunsuri juridice
Firme recuperări

Intrebarile au fost introduse prin formularul
Intreaba un Avocat


DreptOnline.ro nu solicita, nu stocheaza si nu prelucreaza date personale, nu utilizeaza cookies. Pentru orice intrebare sau sesizare legata de politica GDPR, va asteptam cu un e-mail la: office@dreptonline.ro.

Intrebari si raspunsuri juridice
Arhiva intrebari juridice

Cautare intrebare + raspuns juridic:
Dreptul securitatii sociale
Moarcas Costea Claudia-Ana,Moarcas Costea Claudia-Ana

Detalii si comenzi
Pret lei: 54.9
46.67



Localitate: Alexandria
Data: 16-08-2017

Titlu/Subiect: Firme recuperări
Domnule Avocat, Subsemnata, C. Mihaela, fost abonat Cosmote actual Telekom), menționez că din decembrie 2016 până în prezent am achitat la firma de recuperări GetBack o sumă în valoare de 584 lei. În decembrie 2016 am primit o notificare de plată din partea firmei de recuperări GetBack că am de plătit suma de 801,76 lei pentru un contract încheiat cu Telekom România Cosmote). Spre surprinderea mea, am sunat imediat la firma de recuperări și mi s-a confirmat că așa este, am de plătit o sumă de 801,76 lei și trebuie să achit cât mai repede pentru a evita consecințele juridice. Le-am explicat că nu mai am acel număr de telefon din noiembrie 2014, că am plătit toate facturile, ultima fiind în noiembrie 2014, când am depus cerere de reziliere pentru acel număr de telefon și nu este datoria mea să achit acea sumă. Zilnic primeam foarte multe mesaje de la ei, eram sunată de 2 ori pe zi zilnic), încât ajunsesem într-o stare foarte urâtă, o stare de depresie. Pur și simplu mă simțeam hărțuită, parcă eram un hoț, o persoană care datora miliarde la stat. Îmi spuneau pe un ton ridicat și impunător) că trebuie să achit neapărat măcar 20 lei pentru a da dovadă că vreau să cooperez cu ei. După ce am depun acea sumă în decembrie 2016, tot au continuat cu apelurile și mesajele spunându-mi că 20 lei sunt de ajuns? După multe convorbiri cu ei, am căzut de acord să achit lunar câte 76 lei pe o perioadă de un an, pentru a scăpa de ei. Am sunat la Telekom România, am explicat situația. Țin să menționez că am sunat de foarte multe ori și am primit răspunsuri diferite:  Prima data mi s-a spus că da, am depus cerere de reziliere pentru acel număr de telefon, dar apoi am fost sunată de către un operator și mi s-a propus o ofertă de reînnoire și în baza a unui ,,Poate am să reînnoiesc, dacă imi convine telefonul” cererea de reziliere a fost anulată. Da, am fost sunată de către un operator Telekom și am spus că nu reînnoiesc 2014), deoarece în urmă cu 2 ani am mai fost sunată și mi s-a spus că pentru 3 lei în plus, beneficiez de mai multe minute/ mesaje/ internet în plus. În 2012 am fost sunată de către un operator și mi s-a spus că pentru 3 lei în plus, beneficiez de mai multe minute/ mesaje/ internet în plus. Am întrebat de mai multe ori dacă este vorba de 3 lei și nu de 3 € și mi s-a spus că este vorba de 3 lei. Am acceptat, dar pentru că am avut întârziere de plată 2 zile nu mi s-a mai activat extraoptiunea nouă și am sunat la departamentul de relații cu clienții în care am spus ce vorbisem cu câteva zile în urmă. Mi s-a explicat că dacă nu am achitat la timp factura, de aceea nu mi s-a activat extraopțiunea. Persoana respectivă m-a întrebat dacă mai doresc acea extraopțiune și am fost de accord. Toate bune și frumoase până în momentul în care mi-a venit factura. Mi se mai adăugase o sumă mare la factura veche, nu 3 lei cum mi s-a spus. Când am sunat și am cerut explicații mi s-a spus că a fost greșeala lor și am două opțiuni: ori închid abonamentul, ori îl păstrez cu acea sumă, de micșorat, nu au cum să micșoreze. Pentru a nu pierde numărul de telefon, am acceptat greșeala făcută de acel operator și am plătit lunar timp de 2 ani facturi de peste 85 lei/ lunar.) Dar le-am spus în 2014 că dacă beneficiez de un telefon Samsung S4, da, accept să reînnoiesc abonamentul și mi s-a confirmat. Am întrebat operatorul de 2-3 ori dacă sigur primesc un S4 și răspundea afirmativ. Am spus că merg acolo unde m-au programat pentru reînnoirea abonamentului și să-mi iau telefonul dorit, dar și pentru a semna contractul. Când am ajuns la sucursala din Alexandria, nu era vorba de un Samsung S4, ci un telefon oarecare. Le-am spus că nu sunt interesată și prefer să mi se închidă abonamentul. Din acel moment am scos cartela din telefon și nu am mai folosit-o.  A doua oară când am mai sunat, mi s-a spus că nu au voie să dea detalii legat de acel contract.  Am mai sunat și mi s-a spus că suma la Telekom era mica, în jur de 200 lei, dar cei de la GetBack au mărit-o atât de mult.  Când am fost la sucursala din Alexandria, mi-a spus o doamnă că vreau numai să mi se facă pe plac și trag la răspundere pentru acea greșeala, dar datoria mea care era? De ce nu am reînnoit și cererea de reziliere când am fost în magazin? De ce? Pentru că nu știam că dacă accept să merg la o sucursală să văd un telefon și nu îl accept, cererea mea devine nulă. De unde era să știu din moment ce nu am fost informată? Și chiar am spus că prefer să fie închis, nu mai vreau numărul de telefon dacă nu primesc acel telefon. De ce nu mi-au spus atunci? De ce nu am fost informată pe mail pentru că așa aveam factura. Aveam activată factura electonică). Mă puteau informa legat de suma datorată și de faptul că acel contract nu mi s-a reziliat. Am sunat la firma de recuperări și am explicat de ce au mărit atât de mult suma din moment ce nu am fost anunțată și nu am mai avut acel număr de telefon? Și mi-au răspuns că ei nu au pus nici măcar 1 leu în plus. Suma de 801,76 lei, este de la Telekom, ei nu au adăugat nimic. Eu ce să mai înteleg? Și nu înțeleg un lucru…de ce nu am fost informată în privința plății? De ce nu mi s-au trimis facturi acasă sau o notificare de plată? Eu aveam încă un abonament de internet și voce, pe care am cerut rezilierea în mai 2017 și voce mobil nu mi-a fost reziliat. Din nou acceași greșeală pe care, probabil, o plăteam tot eu dacă nu observant din timp.. Deci aveau numărul meu de telefon. Am făcut foarte multe sesizări în care mi s-a spus că voi fi ascultate conversațiile pe care le-am avut cu operatorii în legătură cu rezilierea vechiului abonament și nu am mai fost sunată. Au trecut mai bine de 9 luni. De curând, am făcut alte sesizări și același lucru…nu am fost contactată. Când îmi spun numele, pur și simplu se întrerupe apelul. Am plătit până în momentul de față, deaorece mi-a fost rușine de colegii mei de la muncă. Nu voiam să își facă p părere proastă la adresa mea, dar și pentru simplul fapt că eram disperată cu apelurile de la acea firmă de recuperări. Efectiv, intrasem în depresie și le explicam că din moment ce am discutat o data și am efectuat plata, de ce mă terorizează cu apelurile la care mi se spunea că dacă nu am plătit toată suma, este datoria mea să răspund șa telefon și să primesc atâtea mesaje zilnic și nu să repet mereu același lucru, că sunt terorizată. De ce nu am fost un client conștiincios? Vă spus sincer că este o situație foarte neplăcută pentru mine și chiar vă rog să mă ajutați. Cei de la Cosmote au voie să-mi dea datele personale? Numele complet, CNP-ul? Ce pot face în acest caz? Mulțumesc frumos! Mihaela C.







Niciun raspuns nu a fost postat inca


Nu poti introduce un raspuns si obtine datele de contact ale celui(ei) care intreaba fara a fi inregistrat(a).
Pentru a te inregistra ca membru intra aici






Raspunsurile prezentate aici nu au un caracter oficial, nu este asigurata corectitudinea celor afirmate, avand cu preponderenta rol de sfaturi bazate pe cunostinte si/sau experienta

Sectiunea intrebarilor publice



Explicatii termeni - definitii juridice din Dictionar juridic

Definitie Apel
Cale de atac
Actiune introdusa la instanta judecatoreasca superioara celei care a pronuntat o hotarare in prima instanta, prin care se solicita anularea hotararii judecatoresti si judecarea in fond a cauzei
Definitie Apel
General, extins



Definitie Bun
Valoare economica destinata a satisface nevoi materiale sau spirituale, susceptibila de apropriatiune sub forma dreptului patrimonial (prof. univ. dr. Ghe. Beleiu)
Un lucru, dreptul patrimonial care are ca obiect lucrul.
Definitie Bun
Drept Civil



Definitie Contract
Acordul intre doua sau mai multe persoane, pentru a constitui sau a stinge intre dansii raporturi juridice (art. 942 Codul civil).
Definitie Contract
Drept Civil



Definitie Parte
Persoana ce a participat la incheierea unui act juridic, personal sau prin reprezentant, fata de care se produc efectele actului juridic.
Definitie Parte
Actul juridic civil



Definitie Reziliere
Desfiintarea unui contract sinalagmatic cu executare succesiva, la cererea uneia dintre parti, ca urmare a faptului ca cealalta parte nu si-a executat in mod culpabil obligatiile contractactuale.
Definitie Reziliere
Contracte



Definitie Zilier
persoana fizica ce are capacitate de munca si care desfasoara activitati necalificate, cu caracter ocazional, pentru un beneficiar. Pot desfasura activitati cu caracter ocazional persoanele fizice, cetateni romani sau straini, in conditiile legii.

Raportul dintre zilier si beneficiar se stabileste fara incheierea unui contract de munca. Durata activitatii ocazionale care poate fi exercitata in temeiul prevederilor prezentei legi este de minimum o zi, corespunzator cu 8 ore de munca. Niciun zilier nu poate presta activitati pentru acelasi beneficiar pe o perioada mai lunga de 90 de zile cumulate pe durata unui an calendaristic.

Activitatea zilierilor este reglementata de: Legea 52/2011
Definitie Zilier
Dreptul Muncii









Termeni juridici, grupare tematica




Coordonator
Magdalena Popeanga

Website administrat de
Alioth Software
Politica de securitate
Termeni si conditii
 RSS DreptOnline.ro - Canale RSS juridice
24 useri online

Useri autentificati: