DreptOnline.ro, portal juridic, stiri, legislatie, raspunsuri juridice
Comunitate juridica online: DreptOnline.ro   AvocatRomania.ro   Avocat-Divort.ro   Avocat-Partaj.ro  


Intreaba un avocat

Sitemap

Comunitate
Home
Resurse
Tribuna
Jurisprudenta
Stiri
Dezbateri
Cariere
Comunitate
Dictionar juridic
Carti juridice
Evenimente

Monitorul Oficial
Monitorul Oficial
Arhiva Monitor

Raspunsuri juridice
Intreaba un avocat
Raspunsuri juridice
Arhiva raspunsuri

Traducatori
Cautare
Lista

Utile
Decizii RIL si NC
Hotarari CEDO
Informatii utile
Avocat
Legislatie
Legislatie pag 2
Divortul
Divort din strainatate
Personalitati
Interviuri
Modele cereri
Istorie
Adrese utile
Institutii
Curs valutar BNR
Calculator TVA
Verificare IBAN

Interactiv
Teste grila
Confruntare
Jurist vs Jurist
Dezbateri spete
Argumente
Jocul mintii
Test cunostinte
Fise tari
Afla profesia

User
Contact
Newsletter
Login
Inregistrare
Echipa DreptOnline
Linkuri
English


Login | Intreaba un avocat | Recomanda | Discutii |
Carti juridice Recursuri in interesul legii | Exceptii de neconstitutionalitate
   

Raspunsuri juridice
Returnare pompa electrica san

Intrebarile au fost introduse prin formularul
Intreaba un Avocat


DreptOnline.ro nu solicita, nu stocheaza si nu prelucreaza date personale, nu utilizeaza cookies. Pentru orice intrebare sau sesizare legata de politica GDPR, va asteptam cu un e-mail la: office@dreptonline.ro.

Intrebari si raspunsuri juridice
Arhiva intrebari juridice

Cautare intrebare + raspuns juridic:
Dreptul securitatii sociale
Moarcas Costea Claudia-Ana,Moarcas Costea Claudia-Ana

Detalii si comenzi
Pret lei: 54.9
46.67



Localitate: Voluntari, Ilfov
Data: 09-03-2010

Titlu/Subiect: Returnare pompa electrica san
Am achizitionat sambata 06.03.2010, de la o farmacie, o pompa electrica pt san. Am incercat sa o folosesc dar mulsul manual s-a dovedit a fi mai eficient decat aceasta pompa...Astazi, 08.03.2010, la prima ora am incercat sa rezolv situatia cu vanzatorul, cerandu-i sa imi dea alte produse de aceeasi valoare nu neaparat returnarea banilor. Refuzul a fost categoric! Ce pot face? Este vorba de o suma frumusica 260 RON. Multumesc.









carpatina [09-03-2010]
Aveti mai multe variante de rezolvare: 1. sa pastrati pompa ca amintire, ceea ce cred eu, ca nu doriti. 2. sa va adresati OPC-ului. 3. Sa va adresati cu o plangere in instanta impotriva Farmaciei pentru recuperarea banilor platiti pe acea pompa.



carpatina [09-03-2010]
Daca dati in judecata va trebuie sa cereti in instanta efectuarea unei expertize care sa constate ca acea pompa nu functioneaza eficient.



yellowrose [09-03-2010]
Cumva este vorba despre renumita marca AVENT de la Philips???



yellowrose [09-03-2010]
Cumva este vorba despre renumita marca AVENT de la Philips???



carpatina [09-03-2010]
Agripina: daca as fi in Romania si daca as mai fi si avocata, mi-ar place sa sustin o astfel de cauza, care dupa parerea mea ar trebui sa aiba succes. Daca nu reusiti cu OPC-ul, nu ratati ocazia, si faceti plangere imediat si in instanta. Sau chiar paralel cu plangerea de la OPC sa faceti una si in instanta. Cormetul in Romania este inca unul abuziv. Din punctul meu de vedere, farmacia trebuia fara nici un comentar sa va restituie banii pe acea pompa si sa trimita instrumentul-pompa direct la furnizor sau la fabricant si sa-si ceara banii inapoi pe el, si nici o alta comanda sa mai faca despre un asfel de produs. In Germania, nu ar fi existat o astfel de problema.



carpatina [09-03-2010]
Agripina, din eroare am sters mesajul dvs. Sper ca adminul site-ului sa-l repuna la loc, ca eu nu pot. Imi cer mii de scuze.



yellowrose [09-03-2010]
Fffff bine ati procedat. Eu am patit ceva asemanator cu rezolvare pozitiva, dar era vorba despre o pereche de pantofi destul de scumpi. Mi s-au dezlipit pantofii, i-am dus la magazinul de unde i-am cumparat si i-am lasat acolo pt. o saptamana sa-i duca la depozitul lor din Bucuresti sa vada daca se pot lipi. I-am luat inapoi, dar dupa 2 zile de mers s-au dezlipit din nou, de data aceasta destul de rau. M-am intors la magazin unde le-am adus la cunostinta cele intamplate iar ei mi-au dat o alta pereche de pantofi noi, la schimb. Acum nu mai am nicio pb. Firma de pantofi de care fac vorbire se numeste ECCO si este cea mai tare firma de pantofi din Danemarca si singura producatoare de pantofi de golf - ai mei nu erau de golf :=) Erau niste pantofi sport care costasera 450 lei si va dati seama ca nu-mi convenea daca nu mi se schimbau, mai ales ca dadusem atatia bani pe ei.



yellowrose [09-03-2010]
Eu am apucat sa citesc intrebarea si sa raspund doamnei :=)



yellowrose [09-03-2010]
Scuze.... am apucat sa citesc raspunsul doamnei Agripina



carpatina [09-03-2010]
da, si eu am apucat sa il sterg... am apasat din greseala maus-ul chiar pe linkul de stergere. Imi cer scuze fata de doamna Agripina.



Agripina [09-03-2010]
Ca tot ati amintit de Germania, este vorba de un produs nemtesc al firmei Nuk. Am luat legatura cu un agent al importatorului, facut o sesizare la importator, la farmacia de unde am achizitionat produsul si, cum spuneam in mesajul anterior, la OPC. Vreau sa scriu si producatorului, poate am mai multi sorti de izbanda. Raspunsul farmaciei mot a mot: "Produsul a fost folosit de catre dvs drept pentru care nu il putem primi inapoi, mai ales in conditiile in care este un produs care are ca si recipient de stocare a laptelui un biberon pentru bebelusi. In conditiile in care produsul ar fi fost defect, am fi putut face demersurile necesare la firma producatoare pentru inlocuirea acestuia. Ne pare nespus de rau ca produsul nu va multumeste in totalitate, dar nu putem face nimic in aceste conditii."



carpatina [09-03-2010]
Ba da, puteau face, asa cum am spus mai sus: sa va dea banii inapoi, produsul fiind in garantie. Normal ca l-ati folosit, altfel de ce l-ati fi cumparat. este un motiv aiurea. farmacia pur si simplu din comoditate, nu a vrut sa va primeasca marfa inapoi. Nu mai stati la discutii, si dati farmacia in judecata. In Germania exista garantia si pentru faptul daca clientul nu este multumit cum functioneaza obiectul respectiv. Farmacia, dupa ce va restituia banii, trebuia sa trimita produsul la fabricantul NUK cu mentiunea ca nu este eficient si clientela este nemultumita de functionarea acestuia.



Nu poti introduce un raspuns si obtine datele de contact ale celui(ei) care intreaba fara a fi inregistrat(a).
Pentru a te inregistra ca membru intra aici






Raspunsurile prezentate aici nu au un caracter oficial, nu este asigurata corectitudinea celor afirmate, avand cu preponderenta rol de sfaturi bazate pe cunostinte si/sau experienta

Sectiunea intrebarilor publice






Termeni juridici, grupare tematica




Coordonator
Magdalena Popeanga

Website administrat de
Alioth Software
Politica de securitate
Termeni si conditii
 RSS DreptOnline.ro - Canale RSS juridice
41 useri online

Useri autentificati: