DreptOnline.ro, portal juridic, stiri, legislatie, raspunsuri juridice
Comunitate juridica online: DreptOnline.ro   AvocatRomania.ro   Avocat-Divort.ro   Avocat-Partaj.ro  


Intreaba un avocat

Sitemap

Comunitate
Home
Resurse
Tribuna
Jurisprudenta
Stiri
Dezbateri
Cariere
Comunitate
Dictionar juridic
Carti juridice
Evenimente

Monitorul Oficial
Monitorul Oficial
Arhiva Monitor

Raspunsuri juridice
Intreaba un avocat
Raspunsuri juridice
Arhiva raspunsuri

Traducatori
Cautare
Lista

Utile
Decizii RIL si NC
Hotarari CEDO
Informatii utile
Avocat
Legislatie
Legislatie pag 2
Divortul
Divort din strainatate
Personalitati
Interviuri
Modele cereri
Istorie
Adrese utile
Institutii
Curs valutar BNR
Calculator TVA
Verificare IBAN

Interactiv
Teste grila
Confruntare
Jurist vs Jurist
Dezbateri spete
Argumente
Jocul mintii
Test cunostinte
Fise tari
Afla profesia

User
Contact
Newsletter
Login
Inregistrare
Echipa DreptOnline
Linkuri
English


Login | Intreaba un avocat | Recomanda | Discutii |
Carti juridice Recursuri in interesul legii | Exceptii de neconstitutionalitate
   

HG 77/2010 privind aprobarea Programului anual de marketing si promovare si a Programului anual de dezvoltare a destinatiilor si a produselor turistice. Hotarare nr. 77/2010



Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 80 din 5 februarie 2010

In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, al art. 6 din Ordonanta Guvernului nr. 8/1998 privind constituirea Fondului special pentru promovarea si dezvoltarea turismului, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 23/2000, cu modificarile ulterioare, si al art. 22 din Ordonanta Guvernului nr. 58/1998 privind organizarea si desfasurarea activitatii de turism in Romania, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 755/2001, cu modificarile ulterioare, Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

Art. 1
Se aproba Programul anual de marketing si promovare, prevazut in anexa nr. 1, si Programul anual de dezvoltare a destinatiilor si a produselor turistice, prevazut in anexa nr. 2.

Art. 2
Programele prevazute la art. 1 se finanteaza din bugetul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, in limita fondurilor aprobate cu aceasta destinatie pentru anul 2010, prin Legea bugetului de stat pe anul 2010 nr. 11/2010.

Art. 3
Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare


ANEXA Nr. 1 - Programul anual de Marketing si Promovare


Art. 1
Programul anual de marketing si promovare urmareste promovarea celor mai importante destinatii si forme de turism din Romania pe piata interna si pe principalele piete turistice din strainatate.

Art. 2
Programul anual de marketing si promovare urmareste realizarea urmatoarelor activitati:
a) studii de marketing;
b) marketing prin internet si alte mijloace electronice, incluzand si realizarea si administrarea unui portal de informatii de turism, pe baze concurentiale, cu suportarea integrala a cheltuielilor, inclusiv a celor de administrare, din fonduri bugetare, precum si alte activitati de marketing si promovare prin internet si alte mijloace electronice;
c) participarea la manifestari expozitionale de turism in tara si in strainatate;
d) organizarea de vizite educationale si de informare, in tara, pentru reprezentanti mass-media, touroperatori, reprezentanti ai societatilor comerciale cu activitati in turism din tara si strainatate, reprezentanti ai asociatiilor sau organizatiilor neguvernamentale cu activitate in turism, ai administratiei publice centrale si locale, alti lideri de opinie, specialisti in turism din tara si din strainatate etc.;
e) organizarea de evenimente si misiuni cu rol in cresterea circulatiei turistice in Romania sau cu impact in cresterea notorietatii Romaniei ca destinatie turistica, in tara si in strainatate, precum si participarea in calitate de coorganizator impreuna cu asociatiile profesionale, patronale si organizatiile neguvernamentale cu activitate in domeniul turismului, autoritatile administratiei publice locale si centrale, alte entitati cu activitate cu impact in domeniul turismului;
f) activitati de promovare si publicitate prin intermediul companiilor aeriene care opereaza zboruri catre destinatii din Romania si prin intermediul principalelor aeroporturi din Romania si din strainatate pe care opereaza curse internationale catre Romania constand in insertii publicitare in materialele de promovare ale companiilor aeriene si ale aeroporturilor, difuzare de clipuri TV promotionale si filme publicitare de turism in aeroporturi si in aeronave, precum si alte tipuri de activitati de promovare si publicitate in colaborare cu companiile aeriene sau cu aeroporturile;
g) activitati de promovare prin intermediul insertiilor publicitare in cataloagele turistice realizate de catre touroperatori, societati comerciale cu activitate de turism, asociatii profesionale, patronale si organizatii neguvernamentale cu activitate in domeniul turismului, autoritati ale administratiei publice locale si centrale, alte entitati cu activitate cu impact in domeniul turismului, care promoveaza pe pietele-tinta de interes destinatia turistica Romania, produse turistice si pachete de servicii turistice cu locul de desfasurare in Romania;
h) achizitionarea de materiale de promovare de tipul: ghiduri despre Romania, harti, albume, cataloage, fotoreportaje, fotografii, carti cu specific de turism etc.;
i) realizarea de materiale de promovare de tipul: cataloage, brosuri, pliante, postere si foi volante, diverse tiparituri, ghiduri si harti turistice, panouri, fotografii, albume, fotoreportaje, diapozitive, materiale audio-video, casete, filme cu specific de turism, CD-uri si DVD-uri turistice, obiecte de protocol, expedierea materialelor promotionale si de protocol in tara si in strainatate etc.;
j) activitati de promovare prin intermediul posturilor de televiziune si radio care realizeaza emisiuni de turism sau alte emisiuni cu impact in cresterea circulatiei turistice in Romania, cresterea notorietatii destinatiilor turistice romanesti sau constientizarea importantei turismului romanesc;
k) actiuni generale de publicitate si reclama a destinatiilor turistice romanesti si a produselor turistice romanesti.

Art. 3
(1) Participarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului la manifestarile expozitionale se realizeaza pe piete de interes, prin organizarea de pavilioane nationale, standuri specializate pe produse sau miniexpozitii, pe baza de lista aprobata prin ordin al ministrului dezvoltarii regionale si turismului.
(2) Societatile comerciale cu activitate de turism, asociatiile profesionale, patronale si organizatiile neguvernamentale cu activitate in domeniul turismului, autoritatile administratiei publice locale si centrale, alte entitati cu activitate cu impact in domeniul turismului pot participa gratuit sau in urma achitarii unei taxe la manifestarile expozitionale, in pavilioanele nationale, standurile specializate sau miniexpozitiile la care participa in tara si in strainatate Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului.
(3) Cuantumul taxei de participare se va stabili prin ordin al ministrului dezvoltarii regionale si turismului, in functie de fiecare manifestare expozitionala in parte, iar valoarea insumata, colectata de la toti participantii, nu va putea depasi 10% din totalul devizului general al actiunii.
(4) Pentru participarea la manifestarile expozitionale se finanteaza integral urmatoarele categorii de cheltuieli, cu respectarea incadrarii in fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie:
a) cheltuieli cu elaborarea proiectului de executie a standului, inchirierea, construirea, amenajarea si decorarea spatiului expozitional, precum si cu asigurarea acestuia;
b) cheltuieli ocazionate de activitati de marketing specifice participarii la manifestarea expozitionala respectiva;
c) cheltuieli cu publicitatea in perioada premergatoare manifestarilor expozitionale, precum si in perioada de desfasurare a acestora;
d) cheltuieli cu transportul, cazarea si diurna pentru reprezentanti mass-media;
e) cheltuieli cu transportul, cazarea si diurna sau onorarii pentru formatii artistice, mesteri populari, personal hostess, membri ai colectivelor artistice, sportive, stiintifice si altele asemenea, lideri sau creatori de opinie cu rol in desfasurarea manifestarii expozitionale respective;
f) cheltuieli de administrare si intretinere pentru utilitati, consumabile etc.;
g) cheltuieli generale pe perioada de desfasurare a actiunilor promotionale;
h) cheltuielile de reprezentare si de protocol;
i) cheltuieli pentru realizarea materialelor publicitare, de prezentare si promovare cu caracter general si pentru mediatizarea prezentei romanesti la actiunile respective;
j) cheltuieli cu organizarea de evenimente de tipul: seara romaneasca, receptie, conferinta de presa si altele similare cu rol in sporirea atractivitatii standului;
k) cheltuieli pentru inchirierea aparaturii specifice, necesara derularii programelor artistice sau a altor activitati organizate cu ocazia manifestarii expozitionale;
l) cheltuieli cu taxele de participare, de inscriere sau orice alte taxe necesare participarii, platibile catre organizatori sau terti;
m) alte cheltuieli necesare pentru buna desfasurare a manifestarii expozitionale, cu aprobarea ordonatorului principal de credite.
(5) Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului poate efectua atat majorari sau diminuari ale sumelor estimate a fi cheltuite pentru fiecare manifestare expozitionala, cat si modificarea sau completarea listei cu alte manifestari de interes pentru promovarea turismului romanesc, in limita plafonului maxim de cheltuieli alocat cu aceasta destinatie.

Art. 4
Pentru vizitele educationale si de informare se finanteaza integral urmatoarele categorii de cheltuieli, cu respectarea incadrarii in fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie: cazare, masa si transport pentru invitati si pentru ghid sau pentru insotitor de grup, ghid sau insotitor de grup pe teritoriul Romaniei, bilete de intrare la obiectivele turistice, taxe de fotografiere si de filmare, precum si alte cheltuieli necesare desfasurarii in conditii optime a vizitelor.

Art. 5
(1) Fondurile bugetare repartizate anual pentru realizarea de evenimente si misiuni cu rol in cresterea circulatiei turistice in Romania sau cu impact in cresterea notorietatii Romaniei ca destinatie turistica, in tara si in strainatate, pentru participarea in calitate de coorganizator sau pentru participarea in baza unei taxe (de participare, de inscriere sau orice alta taxa similara) se pot utiliza pentru urmatoarele categorii de cheltuieli:
a) cazare, masa, transport participanti;
b) inchiriere sali si aparatura specifica;
c) onorariu personal hostess;
d) onorariu pentru formatii artistice prezente in cadrul evenimentului, precum si inchirierea aparaturii specifice;
e) servicii de rent-a-car (servicii de inchiriere automobile) pentru participanti, tiparire si transmitere de invitatii, realizare de diplome si trofee, protocol;
f) productie de materiale publicitare specifice, publicitate inainte si in perioada evenimentului, de tipul: productie si difuzare de clipuri TV si spoturi audio, publicitate prin mijloace electronice, realizare de CD/DVD cu participantii si principalele produse turistice prezentate, taxe de participare, de inscriere sau orice alte taxe similare etc.
(2) Pentru evenimentele la care Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului participa in calitate de organizator sau coorganizator, cheltuielile de reprezentare si protocol se realizeaza pentru oferirea unor tratatii in limita stabilita de catre ordonatorul de credite pentru fiecare actiune. Cheltuielile se refera la achizitionarea de produse alimentare pentru tratatii curente si pentru cocktail, apa, bauturi racoritoare si slab alcoolizate, produse de patiserie si cofetarie si altele asemenea. Bauturile alcoolice se achizitioneaza numai in cazul organizarii de cocktailuri.

Art. 6
Fondurile bugetare repartizate anual activitatilor prevazute la art. 2 lit. j) se pot utiliza pentru urmatoarele categorii de cheltuieli: costuri de coproductie de emisiuni TV si radio, costuri de realizare a emisiunilor TV si radio, costuri de difuzare clipuri TV, precum si costuri de difuzare spoturi audio in cadrul emisiunii etc.

Art. 7
Fondurile bugetare repartizate anual activitatilor prevazute la art. 2 lit. k) se pot utiliza pentru urmatoarele categorii de cheltuieli: insertii publicitare in presa, in pagini web, prin intermediul principalelor motoare de cautare internet, ghiduri turistice, cataloage, albume, carti cu specific de turism, publicatii de specialitate, publicitate outdoor in tara si in strainatate, publicitatea destinatiei si a produselor turistice romanesti in mass-media interna si internationala, pe pietele-tinta, activitati de marketing direct etc


Anexa nr. 2 - Programul anual de dezvoltare a destinatiilor si a produselor turistice


Art. 1
Programul anual de dezvoltare a destinatiilor si a produselor turistice urmareste sustinerea turismului intern in vederea imbunatatirii circulatiei turistice in paralel cu conservarea patrimoniului natural si cultural.

Art. 2
Programul anual de dezvoltare a destinatiilor si a produselor turistice urmareste realizarea urmatoarelor obiective:
a) imbunatatirea calitatii serviciilor turistice din Romania;
b) participarea in cadrul unor proiecte comune initiate pe plan intern si international in domeniul turismului;
c) realizarea de investitii publice in infrastructura turistica;
d) dezvoltarea unor forme, produse si destinatii turistice importante din Romania;
e) modernizarea si extinderea sistemului informational in domeniul turismului;
f) perfectionarea cadrului legal si institutional din sectorul turismului in conformitate cu bunele practici de la nivelul Uniunii Europene;
g) imbunatatirea calitatii formarii profesionale a angajatilor din sectorul turismului, in special a celor din structurile de primire turistica.

Art. 3
(1) In scopul realizarii obiectivului prevazut la art. 2 lit. a) se desfasoara urmatoarele activitati:
a) elaborarea strategiei calitatii serviciilor turistice din Romania;
b) realizarea de studii privind comportamentul turistului;
c) elaborarea criteriilor pentru desemnarea destinatiilor ecoturistice si a ecomuzeelor;
d) continuarea Programului "Steagul Albastru — Blue Flag" pentru imbunatatirea calitatii plajelor si porturilor din Romania.
(2) Pentru realizarea acestui obiectiv se pot achizitiona, in conformitate cu legislatia privind achizitiile publice, urmatoarele categorii de servicii: servicii de agentii de turism, servicii tipografice, servicii privind elaborarea unor studii de piata pe plan national si servicii de cercetare si dezvoltare, precum si servicii conexe.

Art. 4
(1) In scopul realizarii obiectivului prevazut la art. 2 lit. b) se deruleaza urmatoarele proiecte:
a) proiectul comun cu Comisia Europeana — EDEN — "Destinatii europene de excelenta";
b) proiectul comun cu Comisia Europeana — CALYPSO — privind dezvoltarea turismului social, organizarea unei conferinte regionale si tiparirea unei brosuri;
c) proiectul ONEST — Open Network for European Sustainable Tourism, in cadrul proiectului "Knowledge Networks for the Competitiveness and Sustainability of European Tourism" al Comisiei Europene;
d) proiectul Traditional Mountain Villages — in cadrul Programului South-East Europe al Comisiei Europene;
e) proiectul Dezvoltarea turismului in zona transfrontaliera Romania—Bulgaria, in cadrul Programului de cooperare transfrontaliera Romania—Bulgaria;
f) proiecte de dezvoltare a turismului in colaborare cu organizatii/organisme internationale: Organizatia pentru Cooperare Economica (OECD), Organizatia pentru Dezvoltare Industriala a Natiunilor Unite (UNIDO), Comisia Europeana (CE), Comisia Europeana pentru Turism (CET), Initiativa Central- Europeana (ICE), Organizatia pentru Cooperare Economica la Marea Neagra (OCEMN), Organizatia Mondiala a Turismului (OMT), Asociatia de promovare turistica internationala a tarilor dunarene "Die Donau";
g) realizarea de parteneriate in cadrul relatiilor bilaterale cu diverse state ale Uniunii Europene, in vederea elaborarii unor proiecte referitoare la dezvoltarea turismului montan atat in sezonul de iarna, cat si in cel de vara, a turismului cultural, a turismului balnear, a turismului de litoral, dar si a altor forme de turism.
(2) Pentru realizarea acestui obiectiv se pot achizitiona, in conformitate cu legislatia privind achizitiile publice, urmatoarele categorii de servicii si produse: servicii de organizare de seminarii cu participare nationala si internationala, vizite de documentare, produse informative si de promovare comune cu alte tari, servicii de agentii de presa/conferinte de presa, servicii de publicitate si de comercializare, servicii tipografice, servicii de traducere, servicii de transport anexe si conexe, servicii de agentii de turism etc.

Art. 5
(1) In scopul indeplinirii obiectivului prevazut la art. 2 lit. c) se realizeaza parteneriate public/public intre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si autoritatile administratiei publice locale, in vederea elaborarii de documentatii tehnico-economice, a initierii si implementarii programelor de investitii in infrastructura turistica.
(2) Proiectele de investitii in turism si sursele de finantare a documentatiilor tehnice si a lucrarilor de executie a programelor si obiectivelor de investitii in turism se aproba prin hotarare a Guvernului, la propunerea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului.
(3) Sumele necesare realizarii activitatilor prevazute la alin. (2) se defalca prin ordin al ministrului dezvoltarii regionale si turismului, in limita fondurilor alocate anual cu aceasta destinatie din bugetul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului catre bugetele locale.

Art. 6
(1) In scopul realizarii obiectivului prevazut la art. 2 lit. d) se desfasoara urmatoarele activitati:
a) elaborare de strategii nationale pentru diferite forme si produse turistice: turism montan — drumetii montane si sporturi de iarna, turism de litoral, turism cultural, turism balnear, ecoturism;
b) coproductii de emisiuni de televiziune privind dezvoltarea destinatiilor turistice;
c) implementarea strategiilor pentru destinatii turistice si pentru turismul montan, turismul de litoral, turismului balnear, ecoturism;
d) initierea unor actiuni de constientizare a importantei dezvoltarii durabile a turismului;
e) actualizarea sistemului de clasificare a structurilor de primire turistica din Romania;
f) preluarea conceptului de "eticheta ecologica" in sistemul hotelier din Romania in vederea reducerii poluarii din industria turistica.
(2) Pentru realizarea acestui obiectiv se pot achizitiona, in conformitate cu legislatia privind achizitiile publice, urmatoarele categorii de servicii:
a) servicii de cercetare-dezvoltare, consultanta nationala si internationala privind evaluarea factorilor naturali de cura din statiunile balneare, turismul montan, turismul balnear, turismul de litoral, turismul cultural si a altor forme de turism, respectiv destinatii, precum si elaborarea de strategii sectoriale la nivel national;
b) servicii de organizare de seminare nationale si internationale, incluzand seminare de constientizare pe plan national si seminare cu participare internationala, in vederea consultarii factorilor interesati asupra urmatoarelor tematici: elaborarea strategiilor pentru turism balnear, turism de litoral, turism montan, turism cultural, ecoturism, actualizarea sistemului de clasificare a structurilor de primire turistice, reducerea poluarii in domeniul turismului, "eticheta ecologica";
c) servicii de studii de piata pe plan national si international privind toate formele si destinatiile turistice;
d) servicii de organizare de seminare nationale si internationale privind toate formele si destinatiile turistice;
e) servicii de transport anexe si auxiliare transportului, servicii de agentii de turism;
f) servicii de tiparire de brosuri pentru produsele turistice: "Sfarsit de saptamana in Bucuresti", "Croaziere pe Dunare", turism montan/drumetii, turism pe litoral, turism cultural si rute culturale;
g) realizarea materialelor pentru dezvoltarea destinatiilor turistice — ghidul parcurilor nationale si naturale din Romania, inclusiv servicii de publicitate pe internet;
h) realizarea de materiale documentare: ghiduri si alte materiale de prezentare despre Romania, studii, lucrari de specialitate, buletine statistice, carti de specialitate editate in Romania si pe plan international si alte materiale documentare;
i) instalare de indicatoare, reparare si intretinere a echipamentelor pentru dezvoltarea sistemului informational privind rutele culturale, ariile protejate si monumentele importante din punctul de vedere al circulatiei turistice.

Art. 7
(1) In scopul realizarii obiectivului prevazut la art. 2 lit. e) se desfasoara urmatoarele activitati:
a) extinderea softului existent pentru includerea activitatilor de promovare, dezvoltare si autorizare;
b) realizarea si administrarea bazei de date privind structurile de primire cu functiuni de cazare;
c) elaborarea ghidurilor structurilor de primire turistice cu functiuni de cazare si ale agentiilor de turism din Romania pe suport hartie si magnetic;
d) demararea procedurilor de implementare a Contului satelit in turism;
e) dezvoltarea sistemului de software pentru toata activitatea de autorizare in domeniul turismului;
f) crearea si implementarea sistemului de software pentru reteaua de centre de informare turistica din Romania;
g) crearea si dezvoltarea sistemului de software pentru sustinerea activitatii de promovare si dezvoltare;
h) elaborarea ghidului investitorului in turism si al fondurilor comunitare.
(2) Pentru realizarea acestui obiectiv se pot achizitiona, in conformitate cu legislatia privind achizitiile publice, urmatoarele categorii de servicii:
a) servicii de consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta;
b) studii de fezabilitate pentru centre de informare turistica care sunt finantate prin fonduri structurale;
c) servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta pentru crearea Contului satelit in turism;
d) servicii de organizare de seminare nationale si internationale pe teme de informare turistica;
e) servicii de transport anexe si auxiliare transportului;
f) servicii de agentii de turism;
g) servicii de tiparire de brosuri;
h) servicii de realizare de CD-uri si DVD-uri;
i) servicii de traducere etc.

Art. 8
(1) In scopul realizarii obiectivului prevazut la art. 2 lit. f) se desfasoara urmatoarele activitati:
a) organizarea de evenimente nationale si internationale avand ca tematica bunele practici in domeniul turismului;
b) elaborarea de ghiduri, brosuri si alte materiale promotionale de acest gen, cuprinzand bunele practici in sectorul turismului.
(2) Pentru realizarea acestui obiectiv se pot achizitiona, in conformitate cu legislatia privind achizitiile publice, urmatoarele categorii de servicii:
a) servicii de organizare de evenimente;
b) servicii de publicare si tiparire;
c) servicii de traducere;
d) servicii de transport anexe si auxiliare transportului.

Art. 9
(1) In scopul realizarii obiectivului prevazut la art. 2 lit. g) se desfasoara urmatoarele activitati:
a) organizarea de seminarii pentru dezvoltarea competentelor profesionale ale angajatilor din structurile de primire turistice si din centrele de informare turistica in vederea organizarii Festivalului Olimpic al Tineretului European si a altor evenimente internationale de acest gen;
b) realizarea unor brosuri in vederea diseminarii informatiilor necesare desfasurarii cu eficacitate si eficienta a activitatilor din cadrul centrelor de informare turistica si al asociatiilor de promovare si informare turistica;
c) elaborarea unor propuneri de modificare si actualizare a legislatiei in domeniu.
(2) Pentru realizarea acestui obiectiv se pot achizitiona, in conformitate cu legislatia privind achizitiile publice, urmatoarele categorii de servicii: servicii de agentii de turism, servicii tipografice, servicii de consultanta nationala si internationala privind formarea si evaluarea profesionala.




Materialul de fata reprezinta o prelucrare si formatare neoficiala a prevederilor oficiale, avand la baza texte publice preluate de la: Monitorul Oficial

Poate fi de interes si:
HG 20/2015 pentru modificarea alin. (6) al pct. 23 din titlul VI Taxa pe valoarea adaugata din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, aprobate prin HG 44/2004
Legea 282/2013 privind aprobarea OUG 25/2010 pentru modificarea OG 58/1998 privind organizarea si desfasurarea activitatii de turism in Romania. Lege nr. 282/2013
HG 388/2012 pentru aprobarea Memorandumului de intelegere cu privire la cooperarea in cadrul proiectului Ruta culturala turistica a imparatilor romani
Legea 3/2011 pentru aprobarea OUG 41/2010 privind unele masuri pentru intarirea disciplinei in constructii. Lege nr. 3/2011
HG 14/2011 privind aprobarea Programului anual de marketing si promovare turistica si a Programului anual de dezvoltare a destinatiilor, formelor si produselor turistice. Hotararea 14/2011
Legea 186/2010 privind aprobarea OUG 35/2010 pentru modificarea si completarea art. 2 din OUG 19/2006 privind utilizarea plajei Marii Negre si controlul activitatilor desfasurate pe plaja. Legea 186/2010
OUG 35/2010 pentru modificarea si completarea art. 2 din OUG 19/2006 privind utilizarea plajei Marii Negre si controlul activitatilor desfasurate pe plaja
HG 303/2010 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 238/2001 privind conditiile de acordare a licentei si brevetului de turism
Legea 63/2010 privind aprobarea OUG 43/2009 pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 19/2006 privind utilizarea plajei Marii Negre si controlul activitatilor desfasurate pe plaja
OUG nr. 81/2009 pentru modificarea art. 6 din Legea nr. 597/2001 privind unele masuri de protectie si autorizare a constructiilor in zona de coasta a Marii Negre. Ordonanta de urgenta 81/2009
HG nr. 709/2009 privind clasificarea structurilor de primire turistice. Hotarare nr. 709/2009
Lege nr. 193/2009 pentru aprobarea OUG nr. 193/2008 privind modificarea si completarea art. 37 si 39 din Legea nr. 46/2008 - Codul silvic
Ordin nr. 1448/2008 privind modificarea si completarea Normelor metodologice privind clasificarea structurilor de primire turistice, aprobate prin Ordinul ministrului pentru intreprinderi mici si mijlocii, comert, turism si profesii liberale nr. 636/
Ordin nr. 1096/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind acreditarea centrelor nationale de informare si promovare turistica
HG nr. 237/2001, Hotarare pentru aprobarea Normelor cu privire la accesul, evidenta si protectia turistilor in structuri de primire turistice
Ordonanta privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, Ordonanta nr. 107/1999, republicata in 2007
Lege pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 19/2006 privind utilizarea plajei Marii Negre si controlul activitatilor desfasurate pe plaja, legea nr. 274/2006
Program anual de marketing si promovare turistica, program anual de dezvoltare a produselor turistice si hotarare nr. 120/2008
Ordonanta nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, republicata 2008
Tehnica operatiunilor de turism intern si international
Stanciulescu Gabriela,Olimpia State

Pret: 59.9 lei
50.92 lei
COMANDA ACUM

Cautare legislatie:



-------------
Drept OnLine va prezinta in cadrul acestei Sectiuni cateva reglementari juridice de interes general, cu mentiunea ca informatiile prezentate in aceasta sectiune au un caracter pur informativ, existand posibilitatea de a fi intervenit modificari ulterioare, abrogari, nesurprinse aici.
-------------


Alte reglementari




Termeni juridici, grupare tematica




Coordonator
Magdalena Popeanga

Website administrat de
Alioth Software
Politica de securitate
Termeni si conditii
 RSS DreptOnline.ro - Canale RSS juridice
82 useri online

Useri autentificati: