Comunitate juridica online: DreptOnline.ro   AvocatRomania.ro   Avocat-Divort.ro   Avocat-Partaj.ro  
Intreaba un avocat

Sitemap

Comunitate
Home
Resurse
Tribuna
Jurisprudenta
Stiri
Dezbateri
Cariere
Comunitate
Dictionar juridic
Carti juridice
Evenimente
Cursuri Lupu&Partners

Monitorul Oficial
Monitorul Oficial
Arhiva Monitor

Raspunsuri juridice
Intreaba un avocat
Raspunsuri juridice
Arhiva raspunsuri

Traducatori
Cautare
Lista

Utile
Decizii RIL si NC
Hotarari CEDO
Informatii utile
Avocat
Legislatie
Legislatie pag 2
Divortul
Divort din strainatate
Personalitati
Interviuri
Modele cereri
Istorie
Adrese utile
Institutii
Curs valutar BNR
Calculator TVA
Verificare IBAN

Interactiv
Teste grila
Confruntare
Jurist vs Jurist
Dezbateri spete
Argumente
Jocul mintii
Test cunostinte
Fise tari
Afla profesia

User
Contact
Newsletter
Login
Inregistrare
Echipa DreptOnline
Linkuri
English





(P)Scoala de Muzica PianoForte, cursuri de canto, pian si vioara pentru copii si adulti

(P)Cursuri de Limbi Straine
(P)Traduceri si Interpretariat

Login | Intreaba un avocat | Recomanda | Discutii |
Carti juridice Recursuri in interesul legii | Exceptii de neconstitutionalitate
   

Afaceri - DreptOnline.ro:: Carti juridice, ziare, abonamente



Carti juridice - Pagina de start

Cautare titluri:


Planul de marketing. Ghid practic
de Nicoleta-Valentina Florea

Despre lucrare

Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci si ca sa aduca performanta. Pentru a crea planuri valoroase, care sa nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizatia trebuie sa desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregatite in prognozare si sa perceapa planul de marketing mai degraba ca pe un proces de invatare decat ca pe o functie de control si monitorizare.
Astfel, cartea pune accent, printre altele, pe importanta realizarii unui plan de marketing eficient si pe descrierea etapelor concrete necesare implementarii acestuia.

Din cuprins
  • planul strategic de marketing
  • etapele implementarii unui plan strategic de marketing
  • cai de ameliorare a unui plan de marketing
  • modele ale unui demers de planificare de marketing
Puncte forte
  • descrierea barierelor care pot sta in calea implementarii eficiente a unui plan de marketing, precum si a cailor de ameliorare a acestuia
  • oferirea de exemple concrete pentru implementarea unui plan de marketing in domeniile productiei si serviciilor
Despre autor

Lector universitar dr. in cadrul Departamentului de Management-Marketing al Facultatii de Åžtiinte Economice, Universitatea „Valahia” din Targoviste

Public tinta

Studenti; mediul de afaceri



Diferenta dintre succesul si esecul oricarei organizatii!
...

[Mai multe detalii]

Nr pagini 184
Data aparitie 25-06-2014
Editura C.H.Beck
ISBN/Cod ISBN: 978-606-18-0353-8
Detalii si comenzi [click]
Planul de marketing. Ghid practic - Nicoleta-Valentina Florea

Pret: 29.9 lei
25 lei

[Comanda acum]


Training, coaching, mentoring. Metode si modele
de Nicoleta-Valentina Florea

Despre lucrare

Pentru ca o organizatie sa supravietuiasca provocarilor din mediul extern, sa obtina performante si avantaj competitiv pe piata trebuie sa dezvolte cat mai mult abilitatile, competentele si cunostintele detinute de angajatii sai.

Cartea de fata trateaza cateva metode clasice, dar si noi de dezvoltare a capitalului uman, precum training-ul, coaching-ul si mentoring-ul, e-coaching-ul si e-mentoring-ul si se adreseaza managerilor si specialistilor, dar si angajatilor care intentioneaza sa-si dezvolte creativitatea, inovarea, loialitatea, lucrul in echipa, originalitatea, comunicarea, imaginatia si capacitatea de invatare, astfel incat sa poata face fata diverselor provocari cu care se confrunta.

Din cuprins
  • Dezvoltarea si formarea capitalului uman prin training
  • Eficienta programelor de trening
    • Avantaje si dezavantaje ale folosirii coaching-ului
  • Tipuri de mentoring
    • Modele de evaluare a eficientei implementarii proceselor de coaching si mentoring
Puncte forte

Cartea de fata trateaza cateva metode clasice, dar si noi de dezvoltare a capitalului uman, precum training-ul, coaching-ul si mentoring-ul, e-coaching-ul si e-mentoring-ul

Despre autoare

Florea Nicoleta Valentina este lector universitar dr. in cadrul Departamentului de Management-Marketing, Facultatea de Åžtiinte Economice, Universitatea Valahia din Targoviste si preda urmatoarele materii: Managementul resurselor umane, Marketing, Management, Relatii Publice si Comunicare.

Are o experienta de peste 14 ani in domeniul Managementului resurselor umane: recrutare, angajare, salarizare si gestiunea resurselor umane.

A obtinut diploma de Licenta in Marketing in anul 1997, diploma de Master in Marketing, in anul 2004 si diploma de doctor in Management in 2011, cu teza intitulata "Strategii de recrutare, selectie si angajare in marile organizatii din judetul Dambovita”.

Cartea de fata este a treia carte publicata in domeniul MRU.  A mai publicat 34 de articole in domeniul managementului, MRU si comunicarii, in reviste si conferinte nationale si internationale.

A absolvit diverse cursuri de specializare si programe de training in domeniul managementului resurselor umane, managementului calitatii, managementului financiar, informatica, socio-psiho-pedagogie si limbi straine.

Public tinta

Manageri, specialisti, angajati, studenti, masteranzi si doctoranzi interesati de domeniul dezvoltarii resurselor umane.




Unul din cei mai importanti factori pentru o organizatie sunt oamenii care
lucreaza in cadrul acesteia, de aceea dezvoltarea si gestionarea resurselor umane
reprezinta un factor important in obtinerea competitivitatii durabile de succes.
...

[Mai multe detalii]

Nr pagini 176
Data aparitie 28-04-2014
Editura C.H.Beck
ISBN/Cod ISBN: 978-606-18-0331-6
Detalii si comenzi [click]
Training, coaching, mentoring. Metode si modele - Nicoleta-Valentina Florea

Pret: 29.9 lei
25 lei

[Comanda acum]


ABC-ul angajarii de succes
de Bianca Marina Mitu

Bazata pe o bibliografie de exceptie dar si pe experienta personala dobandita de catre autor in institutii de stat si particulare, cartea prezinta si analizeaza cele mai noi modalitati de cautare a unui loc de munca, in tara si strainatate, noile tehnici de elaborare si redactare a unui CV (inclusiv CV-ul video) si a unei scrisori de intentie, precum si sfaturi privind interviurile de angajare si tehnicile de negociere a salariului.


Tehnici de prezentare a propriilor realizari
...

[Mai multe detalii]

Nr pagini 80
Data aparitie 24-01-2014
Editura C.H.Beck
ISBN/Cod ISBN: 978-606-18-0297-5
Detalii si comenzi [click]
ABC-ul angajarii de succes - Bianca Marina Mitu

Pret: 14.9 lei
12 lei

[Comanda acum]


Managementul riscului in asigurari
de Laura Elly Naghi

"

Industria asigurarilor este caracterizata de un ciclu de operare conventional: companiile de asigurare incaseaza prime de asigurare (pretul pentru serviciile oferite) inainte sa ofere ele insele beneficiile monetare, sub forma de despagubiri. In momentul investirii fondurilor colectate din prime incasate, asiguratorii devin expusi unor riscuri – cum ar fi lipsa de lichiditate, nevoia de creditare, variatiile negative ale ratei dobanzii, costul asigurarii etc.
In plus, pe langa aceste riscuri comune tuturor institutiilor financiare, anumite riscuri sunt specifice industriei asigurarilor – prime insuficiente, erori de calcul a rezervelor tehnice, modificari ale frecventelor riscurilor, pierderi catastrofale, riscuri de reasigurare etc.
Paradoxal, in ciuda experientei asiguratorilor privind procesul de management de risc aplicat propriilor clienti din portofoliu, companiile de asigurari se confrunta cu obstacole semnificative in gestionarea propriilor expuneri care afecteaza valoarea companiei. Dificultatile provin din natura si complexitatea riscurilor inregistrate si dintr-o lipsa de date privind pierderile inregistrate de entitatile din asigurari ca urmare a riscurilor specifice (operational, de subscriere, de piata, reputational, de piata, de lichiditate etc.). Singurul domeniu care ofera intr-o oarecare masura un ghid de masuri posibile in cazuri nefaste pentru companiile de asigurari este sectorul bancar.

"

Masuri posibile in cazuri nefaste pentru companiile de asigurari
...

[Mai multe detalii]

Nr pagini 264
Data aparitie 21-01-2014
Editura C.H.Beck
ISBN/Cod ISBN: 978-606-18-0286-9
Detalii si comenzi [click]
Managementul riscului in asigurari - Laura Elly Naghi

Pret: 39.9 lei
33 lei

[Comanda acum]


Secretul reusitei in afaceri
de Jean-Jacques Desjardins

"

Aceasta carte este utila firmelor (indiferent de dimensiune, stadiu de dezvoltare sau domeniu de activitate) in vederea obtinerii unei eficacitati, unei eficiente si unei profitabilitati durabile si in crestere.

Stiati ca o firma va avea o reusita durabila daca:
isi identifica cunostintele, aptitudinile, punctele tari si slabe – tot ceea ce o face unica si o distinge de concurentii ei?
intelege efectele pe care le au mediile intern si extern care o influenteaza?
poate sa-si formuleze cu convingere ratiunea de a fi, contributia pe care doreste sa o aduca deruland afaceri?
are o viziune despre reputatia de care doreste sa se bucure in raporturile cu altii?
a ales traseul de urmat, reperele, precum si regulile de conduita, pentru a castiga stima celorlalti?

"

Cele mai utile secrete in pregatirea planurilor dumneavoastra strategice, de marketing sau de afaceri!
...

[Mai multe detalii]

Nr pagini 176
Data aparitie 18-10-2013
Editura C.H.Beck
ISBN/Cod ISBN: 978-606-18-0222-7
Detalii si comenzi [click]
Secretul reusitei in afaceri - Jean-Jacques Desjardins

Pret: 29.9 lei
25 lei

[Comanda acum]


Comertul international cu servicii
de Funaru Mihaela

Aceasta carte se concentreaza asupra unuia dintre cele mai dinamice sectoare ale economiei mondiale si propune o analiza a tuturor elementelor esentiale pe care un specialist sau un student trebuie sa le cunoasca referitor la domeniul serviciilor.



Comertul international cu servicii
...

[Mai multe detalii]

Nr pagini 168
Data aparitie 14-08-2013
Editura C.H.Beck
ISBN/Cod ISBN: 978-606-18-0230-2
Detalii si comenzi [click]
Comertul international cu servicii - Funaru Mihaela

Pret: 29.9 lei
25 lei

[Comanda acum]


Utilizarea performanta a programarii neurolingvistice (NLP) in managementul firmei
de Cornel Iosif

NLP urmareste formarea unor tipare comportamentale ale unei persoane, atat constiente cat si inconstiente, in vederea atingerii unei eficiente cat mai crescute.

Lucrarea de fata se afla la confluenta unor domenii majore precum: management, psihologie organizationala, statistica, comunicare etc. si prezinta atat o sistematizare a domeniului programarii neurolingvistice, cat si explicatii de ordin practic.

Obiectivul cartii il reprezinta folosirea instrumentarului programarii neurolingvistice in scopul generarii unor avantaje competitive in cadrul proceselor interne ale firmei, prin ameliorarea performantelor angajatilor.



Utilizarea performanta a programarii neurolingvistice (NPL) in managementul firmei

...

[Mai multe detalii]

Nr pagini 448
Data aparitie 29-07-2013
Editura C.H.Beck
ISBN/Cod ISBN: 978-606-18-0202-9
Detalii si comenzi [click]
Utilizarea performanta a programarii neurolingvistice (NLP) in managementul firmei - Cornel Iosif

Pret: 49.9 lei
42 lei

[Comanda acum]


Succesul in cariera
de Isabelle Michaud

Aveti insatisfactii in ceea ce priveste munca si viata dvs. profesionala? Doriti sa faceti un bilant si nu stiti prea bine de unde sa incepeti, nici cum si nici in ce directie?

Aceasta carte, printr-o abordare simpla si directa, va sti sa raspunda la intrebarile dvs., deoarece nu este niciodata prea tarziu pentru a ajunge la satisfactia profesionala visata.



Succesul in cariera

...

[Mai multe detalii]

Nr pagini 112
Data aparitie 24-07-2013
Editura C.H.Beck
ISBN/Cod ISBN: 978-606-18-0182-4
Detalii si comenzi [click]
Succesul in cariera - Isabelle Michaud

Pret: 24.9 lei
21 lei

[Comanda acum]


Tehnica operatiunilor de turism intern si international
de Stanciulescu Gabriela,Olimpia State

"Cartea ofera cititorilor (studenti, masteranzi, doctoranzi care studiaza Administrarea Afacerilor in Turism, dar si practicienilor si tuturor celor implicati in turism) o combinatie echilibrata de aspecte teoretice si practice.
Pentru lucratorul din turism (indiferent de nivelul ierarhic) nu este suficient sa stie cum se fac anumite operatiuni, ci si de ce se fac. Numai astfel el va putea face alegerile potrivite. Prin urmare, lucrarea de fata a fost gandita astfel incat atat partea teoretica, cat si cea practica sa ofere informatia absolut necesara intelegerii logicii operatiunilor din turismul intern si international."

Tehnica operatiunilor de turism intern si international
...

[Mai multe detalii]

Nr pagini 440
Data aparitie 17-05-2013
Editura C.H.Beck
ISBN/Cod ISBN: 978-606-18-0160-2
Detalii si comenzi [click]
Tehnica operatiunilor de turism intern si international - Stanciulescu Gabriela,Olimpia State

Pret: 59.9 lei
50 lei

[Comanda acum]


Investitii imobiliare. Fundamente, practici si studii de caz
de Capraru Bogdan,Muler Onofrei

"

Lucrarea „Investitii imobiliare. Fundamente, practici si studii de caz” isi propune aprofundarea domeniului imobiliar, precum si al finantarilor specifice dezvoltarii imobiliare, venind in intampinarea multor probleme iscate in contextul actual. Astfel, aceasta se dovedeste a fi utila tinand cont de evolutiile datorate crizei financiare actuale, a carui epicentru s-a regasit in criza creditelor ipotecare din SUA. Investitiile imobiliare din Romania, la randul lor, au fost afectate de criza internationala actuala, astfel, lucrarea de fata putand constitui un ghid de navigare in hatisul problemelor cu care se confrunta acest domeniu.

Ea se adreseaza, in primul rand, circuitului universitar, fiind destinata studentilor de la studiile de master profesional si de cercetare, de la studiile de licenta de la specializarile in domeniul economic, dar si specialistilor, angajatilor in sectorul imobiliar si financiar-bancar, precum si tuturor celor interesati de acest domeniu. Cartea contine atat fundamentele teoretice, dar abunda si in multe exemple, studii de caz si aplicatii practice. Contributia autorilor se imbina armonios, completandu-se reciproc, cu experienta atat in mediul academic, cat si in piata investitiilor imobiliare.

"

...

[Mai multe detalii]

Nr pagini 152
Data aparitie 14-05-2013
Editura C.H.Beck
ISBN/Cod ISBN: 978-606-18-0197-8
Detalii si comenzi [click]
Investitii imobiliare. Fundamente, practici si studii de caz - Capraru Bogdan,Muler Onofrei

Pret: 29.9 lei
25 lei

[Comanda acum]


Motivarea - secretul competitivitatii
de Jean-Pierre Mercier

"

Cum ar putea fi, in mod practic, ajutati salariatii sa-si stabileasca obiective atat motivante, cat si posibil de realizat? Ce factori le influenteaza motivarea si in ce mod pot fi acestia utilizati pentru a favoriza dezvoltarea organizatiei?

Cartea de fata va ofera directii clare pentru aflarea raspunsurilor la aceste intrebari.
Mai intai, veti gasi in ea o trecere in revista succinta a principalelor teorii privind motivarea (dar si automotivarea!), care sunt folosite in domeniul managementului personalului.
Apoi, veti vedea cateva din punerile lor in practica si veti descoperi instrumente verificate si eficiente care va vor permite sa cresteti motivarea personalului de executie si de conducere din cadrul organizatiei dumneavoastra.

"

...

[Mai multe detalii]

Nr pagini 88
Data aparitie 12-04-2013
Editura C.H.Beck
ISBN/Cod 978-606-18-0171-8
Detalii si comenzi [click]
Motivarea - secretul competitivitatii - Jean-Pierre Mercier

Pret: 19.9 lei
16 lei

[Comanda acum]


Negocierea si incheierea contractelor
de Almasan Adriana

Negocierea de succes presupune exercitiul ei de catre un negociator care, intelegand principiile specifice, isi formeaza un stil propriu si pregateste minutios fiecare etapa. Elaborarea strategiei de negociere si alegerea tacticilor si tehnicilor de negociere adecvate sunt activitati esentiale pentru obtinerea unui rezultat cat mai bun. Intrucat negocierea de afaceri are drept scop incheierea unui contract, consecintele juridice prezinta un loc important in arhitectura negocierii de succes.
Lucrarea reprezinta un instrument primar, dar eficient pentru toti cei ce se angajeaza in negocieri de afaceri, fie ca sunt de profesie juristi sau nu, preocupati deopotriva, pe de o parte, de obtinerea unui rezultat cat mai avantajos pentru ei, dar, pe de alta parte, si de construirea unei relatii parteneriale trainice care sa satisfaca si interesele celeilalte parti.



...

[Mai multe detalii]

Nr pagini 296
Data aparitie 03-04-2013
Editura C.H.Beck
ISBN/Cod 978-606-18-0175-6
Detalii si comenzi [click]
Negocierea si incheierea contractelor - Almasan Adriana

Pret: 39.9 lei
33 lei

[Comanda acum]


Finante publice locale
de Oprea Florin,Cigu Elena

Lucrarea de fata integreaza aspectele teoretice si practice ale finantarii ofertei de bunuri publice la nivel local cu cele privitoare la atitudinea, motivatia si responsabilizarea actorilor implicati.
Tratarea problematicii este realizata dintr-o perspectiva interdisciplinara, economico-juridica, ce confera o dimensiune integratoare aspectelor de activitate financiara locala puse in dezbatere si totodata individualizeaza lucrarea in cadrul literaturii actuale de specialitate.



Prin elementele teoretice fixate si bunele practici identificate, lucrarea se constituie ca un reper util in primul rand studentilor de la specializarile economice si de administratie publica, dar si teoreticienilor si practicienilor interesati de problematica finantelor publice locale.

...

[Mai multe detalii]

Nr pagini 288
Data aparitie 06-03-2013
Editura C.H.Beck
ISBN/Cod 978-606-18-0147-3
Detalii si comenzi [click]
Finante publice locale - Oprea Florin,Cigu Elena

Pret: 34.9 lei
29 lei

[Comanda acum]


Contabilitatea persoanelor fizice autorizate
de Sorin-Constantin Deaconu

Raportata la nevoia universitara si practica, lucrarea „Contabilitatea persoanelor fizice autorizate. Ghid practic” ofera fundamentele teoretice si metodologice ale contabilitatii in partida simpla.
Lucrarea a fost conceputa si realizata intr-o succesiune logica, in cadrul careia au fost tratate: notiuni teoretice privind persoana fizica autorizata (cu trimitere la noul Cod civil); aspecte privind obtinerea unui certificat digital si transmiterea electronica a declaratiilor fiscale; documentele specifice organizarii si conducerii contabilitatii in partida simpla; exemple concrete de intocmire a diverselor categorii de rapoarte de expertiza.
Recomandam cu caldura prezenta lucrare ca fiind utila studentilor, cadrelor didactice universitare, practicienilor, inclusiv autoritatilor statului: Ministerului Finantelor Publice, Registrului Comertului, Agentiei pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit.

Lect. univ. dr. Sorin-Constantin Deaconu
Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia



...

[Mai multe detalii]

Nr pagini 168
Data aparitie 09-01-2013
Editura C.H.Beck
ISBN/Cod 978-606-18-0124-4
Detalii si comenzi [click]
Contabilitatea persoanelor fizice autorizate - Sorin-Constantin Deaconu

Pret: 29.9 lei
25 lei

[Comanda acum]


Drept in afaceri
de Laura Potincu

Abordarea interdisciplinara juridica si economica a elementelor de drept utile domeniului afacerilor, sporeste caracterul aplicativ al acestei lucrari pentru specialistii din domeniul economic. Domeniul protectiei juridice a consumatorilor face obiectul a numeroase acte normative adoptate la nivel intern ori la nivelul Uniunii Europene, motiv pentru care consideram a fi important de a fi studiat si cunoscut de actualii si viitorii economisti.
Lucrarea trateaza aspecte juridice utile studentilor si practicienilor din domeniul economic imbinand elemente de drept comercial, protectie juridica a consumatorilor, drept civil general, drept administrativ si proprietate intelectuala. De asemenea, lucrarea completeaza elementele juridice cu diverse elemente de marketing, management ori responsabilitate sociala corporatista pentru o mai buna intelegere a aplicabilitatii dreptului in domeniul afacerilor. Abordarea interdisciplinara juridica si economica particularizeaza aceasta lucrare in raport cu altele din domeniul dreptului comercial sau dreptului afacerilor.
Lucrarea doreste sa ofere o abordare diferita a dreptului utilizat in domeniul afacerilor prin combinarea elementelor juridice cu elemente economice. Abordarea interdisciplinara prin imbinarea elementelor de drept comercial, drept civil general, drept administrativ, proprietate intelectuala, cu elemente de marketing, management ori responsabilitate sociala corporatista ofera o imagine reala a aplicabilitatii dreptului in domeniul afacerilor.
De asemenea, este tratat un domeniu ce a primit o reglementare extrem de ampla prin actele normative adoptate in Romania si la nivelul Uniunii Europene: domeniului protectiei juridice a consumatorilor.



Drept in afaceri
Aplicatii in management, marketing si informatica economica

...

[Mai multe detalii]

Nr pagini 304
Data aparitie 07-01-2013
Editura C.H.Beck
ISBN/Cod ISBN: 978-606-18-0132-9
Detalii si comenzi [click]
Drept in afaceri - Laura Potincu

Pret: 39.9 lei
33 lei

[Comanda acum]





Lexicon Juridic [1]Afaceri [15]Comunicare [2]Drept administrativ [13]Drept bancar si valutar [3]
Drept civil [47]Drept comercial [24]Drept constitutional [7]Drept european [4]Drept financiar si fiscal [30]
Drept international privat [5]Drept international public [11]Drept penal [50]Drept penal international [2]Drept privat [2]
Drept procesual civil [16]Drept procesual penal [15]Drept public [3]Dreptul afacerilor [6]Dreptul asigurarilor [1]
Dreptul concurentei [2]Dreptul familiei [4]Dreptul mediului [1]Dreptul muncii si securitatii sociale [7]Dreptul transporturilor [2]
Dreptul Uniunii Europene [4]Drepturile omului [1]Economie [12]Filosofia dreptului [3]Finante, contabilitate [3]
Modele [2]Periodice [1]Proprietate intelectuala [2]Sanatate [1]Teoria generala a dreptului [3]
Variae [70]


RSS Feed



Termeni juridici, grupare tematica



Coordonator
Magdalena Popeanga

Website administrat de
Alioth Software
Politica de securitate
Termeni si conditii
 RSS DreptOnline.ro - Canale RSS juridice
67 useri online

Useri autentificati: