Ordinul ANAF 78 din 26 ianuarie 2012 pentru modificarea pct. 8 din anexa nr. 1 la Ordinul ANAF 2112/2010 privind aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social si de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatia de sediu social, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 75 din 30 ianuarie 2012
In temeiul art 17 alin (3) din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si al art. 7 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si al art. 12, alin (3) din Hotararea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare,
presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala emite urmatorul ordin:
Art. I Punctul 8 din anexa nr. 1 "Procedura de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie sediu social si de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatia de sediu social" la Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2112/2010 privind aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social si de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatia de sediu social, precum si pentru aprobarea modelului si continutul unor formulare, publicat in Monitorul Oficial Partea I nr. 443 din 1 iulie 2010, cu modificarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"8. Cererile depuse in prima jumatate a programului de lucru se solutioneaza in aceeasi zi. Cererile depuse in a doua jumatate a programului de lucru se solutioneaza in prima jumatate a programului de lucru din ziua imediat urmatoare"
Art. II Directia generala proceduri pentru administrarea veniturilor, Directia generala tehnologia informatiei, precum si directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. III Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
|